{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.605 visninger | Oprettet:

christoffer n
christoffer n
Tilmeldt:
8. mar 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13

skal jeg søge bygge tilladelse {{forumTopicSubject}}

har gået med en plan om at ville bygge et nyt fyr rum også lave beboelse i samme bygning.. men der står en stal bygning nu og så ville jeg bygge det sammen med stue hus mellem de 2 bygninger er der 25 kvm.. og har læst et sted man ikke skal søge tilladelse hvis man bygger på eksisterne sokkel også laver jeg jo kun en tilbygning på de 25 kvm men skal man søge om når den er som stal bygning også laver den om til beboelse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal jeg søge bygge tilladelse
  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #1   11. apr 2013 ja det skal nu når du ændrer på boligtypen. En staldbygning er ikke anmeldt som beboelse så når du bygger ud/om og ændrer på boligtypen samt antal kvm som skal meldes til BBR, så skal der søges byggetilladelse.

    Men der er mange forskellige måder at håndtere dette på så tag en snak med din egen tekniske forvaltning for at få info om hvad de ønsker for at du kan komme igang

    Mvh. Anders


  • sanneogbo n
    sanneogbo n Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 77
    #2   11. apr 2013 Ring på kommunen og hør dem ad

  • Bjarne C
    Bjarne C Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #3   13. apr 2013 Det skal du . Reglerne indenfor anveldelse af beboelse er ret stram ..

  • Dennis P
    Dennis P Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 59
    #4   15. apr 2013 Bladet "Vores Villa" er lige kommet med posten i dag, og der er faktisk netop en ret så god oversigt over, hvornår du skal søge om byggetilladelse.

    Hvis du ikke har fået bladet, så se side 34 her:

    http://issuu.com/voresvilla/docs/voresvilla_2013_01?mode=window&embedId=2788111/2061741

    Vil lige understrege jeg ikke har noget med bladet at gøre, men faldt blot lige over artiklen/oversigten



Kommentér på:
skal jeg søge bygge tilladelse

Annonce