{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.566 visninger | Oprettet:

Nick A
Nick A
Tilmeldt:
15. sep 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17

Søge om lov til bygning af garage {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, jeg står og skal til at bygge en stor garage, men hvordan får jeg lov til det? skal jeg få en tegning af min grund hos komunen og så selv tegne garagen ind??

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søge om lov til bygning af garage
  • simon boye j
    simon boye j Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Svar: 9
    #1   25. apr 2010 lige akkurat . tegn den ind på et matrikelkort . samt lav en skitse over garagen samt en beskrivelse af materialer . så skulle den være i vinkel

    mvh simon


  • Nick A
    Nick A Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17
    #2   25. apr 2010 Mange tak for hjælpen:)

  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #3   25. apr 2010 Særligt de 2 bestemmelser nemlig småhusreglementet og lokalplan bør du kigge på FØR du sender tegningerne ind....

    Reglerne i småhus skal være overholdt og lokalplanen ligeså med mindre du søger om dispensation for 1 eller flere af reglerne i dem

    /A


  • René N
    René N Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #4   25. apr 2010 Og hvis du vil have det skal gå lidt hurtigere så husk af sætte alle nødvendige mål på, så kommunen ikke har nøde at sende brev om supplerende materiale, her tænker jeg på højder og afstande. Og så gør det nemmere for dig selv og placer den inden for rammerne. Kommunerne tager jo timepris i dag, både for anmeldelser og tilladelser..

  • Christian M
    Christian M Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 105
    #5   25. apr 2010 Du kan lige så godt tjekke op på reglerne inden du kommer for godt igang. Find bygningrelegmentet BR08 bilag 2. Der står hvad du må og ikke må i forhold til størrelse og hvor på grunden m.m.

  • Nick A
    Nick A Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17
    #6   26. apr 2010 Jeg er ret sikker på jeg gerne må der hvor jeg har tænkt mig det.

  • #7   26. apr 2010 Det troede min kammerat også.... men han måtte da afligevelle ændre hans tegninger 3 gange før han fik lov... og den blev en del mindre end han først havde planlagt....

    Så kan kun give Christian M helt ret.....


Kommentér på:
Søge om lov til bygning af garage

Annonce