{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sætte extra vindue i
  • Lars B
    Lars B Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 2 Svar: 4
    #1   20. jun 2008 Manta Driver

    Sikke en gang øregas, hvis du intet ved om det så lad dog være med at svare pågældende person (Peter P)

    Peter P

    Læs dette og hvis det ikke hjælper dig så henvende dig til din kommune Teknik og miljø afdeling (Teknisk forvaltning) Som udgangspunkt er det den lokalplan som foreligge for pågældende område hvor du bor i som bestemme hvad der må laves og ikke laves ved dit hus + der måske nogle servitutter som har det afgørende ord.

    Men som udgangspunkt er man i tvivl om hvad man må og ikke må så skal man kontakte Teknik og miljø afdeling de kan sige det med 100% sikkerhed.

    (link fjernet)


  • #2   20. jun 2008 att lars b...

    Okay undskyld....

    Men der altså noget om det jeg skrivet....

    Men hvad, du er åbenbart kloger end mig på det her område...


  • Lars B
    Lars B Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 2 Svar: 4
    #3   21. jun 2008 Manta Driver

    Næ der intet af det som passer som du skriver du blander nogle ting sammen med hensyn til BR08 (Bygningsreglementer) om det har noget med klogskab at gøre vil jeg nu ikke sige det er. Kan kun sige at så sent som i går kl. 10.30 var jeg til eksamen i hvad der står i BR 08. Og det gik fint så det blev til et 10 tal efter ny karakterskala.

    Men som udgangspunkt må man gøre alt ved ens hus, så længe man bare følger til enhver tid gældende lokalplan, Bygningsreglementer og SBi-anvisning 216 så er der ingen problemer.


  • #4   22. jun 2008 Ja se så er du kloger på det område end jeg....

    Jeg tag mine ord i mig igen....


Kommentér på:
Sætte extra vindue i

Annonce