{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.497 visninger | Oprettet:

Jannik A
Jannik A
Tilmeldt:
26. apr 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Hvad ville i gøre ved disse skrænter? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Håber der en nogle som har en idé til hvad jeg mon skal gøre ved mine skrænter i haven, har skrænter rundt om det meste af grunden og ved ikke hvad jeg skal gøre ved dem for de skal se lidt pæne ud, har lige fået fjernet alt hvad der var af træer og buske.

Har selv tænkt på enten granit eller flis, men problemet er at jeg tror det vil skride ned ret hurtigt.

Nogle med ideer?

her er lidt billeder håber i kan se dem.
Jannik Andersen

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville i gøre ved disse skrænter?
  • #1   27. apr 2009 Jeg synes det kunne være nice, at ligge gamle elmaster op ad skrænten, og så ligge dem som en slags trappe, og så planter blomster på selve "trappefladen" smiley

    De er jo også med til at holde det på plads i og med at de vejer EKSTREM meget, sådan en mast smiley


  • Jannik A
    Jannik A Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   27. apr 2009 Sjovt du nævner det for i samme omgang med at fjerne buske fjernede jeg også flere læs af de gamle master:D Syns ikke rigtigt om dem

  • #3   27. apr 2009 Det KAN blive rigtig, rigtig pænt, hvis man laver det ordentligt smiley
    Og så kan man sætte forskellige planet på hvert trin, så det ligesom danner et spil af farver smiley
    Det er super flot, og samtidig meget holdbart for sådan en skrænt der...!



  • tinna s
    tinna s Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 49
    #5   28. apr 2009 hvis det skal være nemt læg noget mere jord på så de er knap så skrå og så så græs på dem pænt, og nem at holde

  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 89
    #7   28. apr 2009 plant hele lortet til med "vinca minor" (vinterglans/singrøn) godt bunddække og små blå blomster.

  • Jannik A
    Jannik A Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #8   28. apr 2009 Gode muligheder. havde overvejet at plante noget men vil bare ikke have det til at se rodet ud.

  • Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #9   30. apr 2009 Jeg ville støbe et vandfald i beton, og støbe små sten derned i .. smiley Så lade vandet løbe ned i en lille sø..

Kommentér på:
Hvad ville i gøre ved disse skrænter?

Annonce