{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.929 visninger | Oprettet:

Ville det have interesse? {{forumTopicSubject}}

Kæresten og jeg har lige overtaget min morfars gamle hus.. Hele huset skal sættes i stand fra top til tå, og vi snakkede om at det måske kunne være sjovt at have en "dagbog" herinde hvor vi kunne skrive hvad vi har lavet om, hvordan osv - en slags billeddagbog som folk kunne følge med i og diskutere og komme med gode råd.. Men vi gider ikke stable det på benene hvis folk ikke følger med... det kunne med tiden blive en slags "database" med råd og vejledning til hvordan man kunne gribe forskellige aspekter af en istandsættelse an...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville det have interesse?
  • #1   8. nov 2009 næhhh

  • Mike S
    Mike S Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Svar: 39
    #2   8. nov 2009 Ï kan jo bare gøre det alligevel, ikke kun for vi kan følge med, men også så i har notater billeder osv for ombygningen.

    Så kan folk jo komme med indslag, hvis de gider


  • #3   8. nov 2009 Jeg syntes det lyder som en rigtig god ide smiley og det vil sikker kunne inspirere en masse smiley jeg syntes i skal gøre det smiley

  • #4   8. nov 2009 Synes også det lyder som en god idé. Og kunne være inspirerende ...

    Skal selv have lavet diverse ting ved mit hus og kan da bruge alle de gode råd jeg kan få så ville sikkert få noget ud af at læse hvad I gør når I står i en lign. situation :o)


  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #5   8. nov 2009 Der vil jo altid være nogen, der har interresse i det, og andre har ikke....Så hvorfor ikke bare gøre det.

  • #6   8. nov 2009 Har også selv lavet et fotoalbum med vores renovering, og der er der da næsten 900 der har været inde at se, så lidt interesse må det da have. Dog har jeg ikke ført dagbog eller noget.

  • #7   8. nov 2009 det ville ikke rigtig have interesse for mig, men hvorfor skulle det stoppe dig? hvis du har lyst til at lave det, jamen så kom da i sving

    MÅSKE jeg kunne finde på at kigge forbi alligevel smiley

    lykke til med ombygningen


  • jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Svar: 34
    #8   10. nov 2009 jubiiiiii

    det glæder jeg mig rigtig meget til at følge med i ......


  • Pind
    Pind Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 47
    #9   10. nov 2009 Ingen interesse herfra, jeg ved hvordan jeg vil have tingene og hvordan det skal laves.
    Men derfor ville det da være sjovt for jer selv, at kunne gå tilbage og se hvad i har lavet.
    Held og lykke med det smiley


Kommentér på:
Ville det have interesse?

Annonce