{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.410 visninger | Oprettet:

festarrangør - er det brugt {{forumTopicSubject}}

Ville da lige høre jer og det var noget i kunne finde på at bruge, enten privat eller på arbejdspladsen??

Og hvad forbinder i med sådan et ord?

Hvis i ville bruge sådan en, hvad forventer i så at en ferstarrangør skal gøre, kunne og have af forbindelser?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  festarrangør - er det brugt
  • Henrik I
    Henrik I Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 44
    #1   11. mar 2009 Aldrig. Jeg tror at fænomenet er lidt for amerikansk.

  • michael j
    michael j Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Boliger: 2 Svar: 2
    #2   11. mar 2009 nej vil hente ide og hjælp fra dem man holder det med.

  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #3   11. mar 2009 Jeg ville ikke selv bruge det........
    Men om det er noget, der sådan bruges ved jeg ikke, måske i rigtig storbyer. Det kunne da tænkes.
    Der findes jo også nogen, man kan arrangere, feks til gavekøb.
    Hvad jeg forbinder til ordet....Ved ikke om det er forstået, men jeg vil mene, det er en der skal ta´ sig af det hele.....


  • #4   11. mar 2009 Til jer der ikke vil bruge sådan en, hvorfor så ikke???



  • #5   11. mar 2009 Privat - Nej, det er sjovere selv være en del af forberedelserne og kunne sige det var min ide...

    Arbejde - Ja der bruger vi det, nemmere og billigere at bruge sådan en i stedet for at bruge medarbejdernes dyrebare tid, i erhvervslivet skal man gøre det man er bedst til og lade andre om resten...


  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #6   11. mar 2009 For mit vedkommende, er det fordi jeg gerne vil selv, og godt kan lide at arrangere selv.....Her er det kun privat, for jeg har ingen arb. plads.


  • Henrik I
    Henrik I Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 44
    #7   11. mar 2009 Privat, er det sjovt selv at bestemme. I firmaet ville jeg bestille et sted, hvor mad og alt var sørget for.

  • Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
    #8   11. mar 2009 Igen, privat er det ikke interessant. Ikke for almindelige mennesker. Overvej det selv. Du står og skal holde et brag af en 40 års fødselsdag - du ved det kommer til at blive en dyr fornøjelse - vil du så ikke hellere selv være planlægningen end at betale dig fra det? Det ville jeg personligt hvert fald..! smiley

    Erhvervsmæssigt - Jo, der kunne det nemt blive aktuelt. Men så kræver det at man samarbejder med en del andre firmaer - Cateringfirma'er, eventfirma'er, underholdningsfirma'er m.m.! smiley

    Sæt dig ned og lav en målgruppe. Måske er det sværere end som så.

    I mine øjne er en festarrangør en form for "luksus" - og er der noget vi sparer på i den her tid, er det netop luksus smiley


  • simon P
    simon P Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 86
    #9   11. mar 2009 vågn nu op fra den drømme verden smiley

  • tinna s
    tinna s Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 49
    #10   12. mar 2009 en festarangør skal kunne arangere ALT hvad kunderne måtte have af ønsker og det er nok ikke småting, kig under bryllupssider der findes en del der arangere total brylluper

  • Flemming H
    Flemming H Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Svar: 2
    #11   5. maj 2011 Men kan vel godt selv bestemme det meste selv selv om men bruger en festarrangør - han kan jo bare være ens højre hånd til booking og lign. og så kommer med gode imput til hvordan man kan gøre det.

    Vi brugte i firmaet (link fjernet) engang, hvor jeg var ansvarlig men de lavet alt det pratiske


  • Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
    #12   5. maj 2011 Flemming H

    Dit første indlæg her på siden, og straks fortæller du om en oplevelse du "angiveligt" selv har haft smiley

    Du skulle vel aldrig selv have interesse i nævnte firma smiley


  • Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
    #13   5. maj 2011 Flemming H

    He he. Du opretter dig i dag, og har linket stående i din profil og starter med at profilere virksomheden som om du er kunde - Du skulle vel aldrig selv have én eller anden interesse i virksomheden selv! smiley


Kommentér på:
festarrangør - er det brugt

Annonce