{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.418 visninger | Oprettet:

varme i huset {{forumTopicSubject}}

hva så har i fået tændt for varmen ude i de små hjem ?

jeg har ikke endu.. har indtil videre klaret den med sterin lys og et par tæpper men syns skisme det er koldt i dag


har nye energi vinduer og har efter isoleret mit loft så der ialt er 400mm isover..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  varme i huset
  • #1   18. sep 2011 Vi havde gang i brændeovnen i går... Nægter at åbne for radiatorerne midt i sept ;o)

  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #2   18. sep 2011 En lille smule....lige om aftenen. Men det er så hurtig opvarmet, så vi lukker igen, efter nogen tid.
    Vi har det nemt, varmen justeres på væggen.


  • #3   18. sep 2011 ja jeg er heller ikke meget for og tænde for varmen allerede.. men er nede på 17,9 grader i dag

  • Jacob P
    Jacob P Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18
    #4   18. sep 2011 Vi holder den også kørende med starinlys indtil videre, men vi er dog begyndt at kigge lidt på brændeovne, så vi kan nedbringe forbruget af naturgas om vinteren...

  • #5   18. sep 2011 Vi skiftede vore brændeovn ud med en pillebrændeovne, her i foråret, det har vi ikke fortrudt, de sidste par dage har den været tændt fra om eftermiddagen til 22 om aftenen.

    Og idag blev den kodet til selv at starte om morgenen inden vi står op go lukker så ned om dagen og starter så igen om eftermiddagen.
    på denne årstid kan den brænde ca 30 timer på en sæk piller ( 16 k)
    Det bedste er ingen slæbene træ, ingen tænden op og man skal ikke putte brænde i flere gange om dagen.



  • michael g
    michael g Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 15
    #7   19. sep 2011 vi har haft tændt op i brændeoven nogle aftener, og til morgen lå jeg i fosterstilling fordi jeg fryds så der blev tændt for varmen her til morgen


  • #8   19. sep 2011 Her til aften har jeg været liiiige på nippet til at tænde for radiatorerne. Når det både er koldt og klamt vejr, rækker tykke sokker og uldsweater ikke til at holde varmen. Det hjælper selvfølgelig heller ikke at havedøren står åben i timevis. Desværre er det snart for koldt til det ... eller det har det faktisk været længe for en frossenpind som mig.

Kommentér på:
varme i huset

Annonce