{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.573 visninger | Oprettet:

Kenneth S
Kenneth S
Tilmeldt:
17. jun 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Skal bygge nyt hus. {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg er nytilkommede til sitet, men har flittigt læst opslag m.m. herinde, og eftersom jeg faktisk synes der altid kommer et fornuftig svar på folk problemer/spørgsmål, har jeg besluttet mig for at tilmelde mig.

Jeg skal til at bygge nyt hus, og håber der er nogen der kan hjælpe mig??

Jeg søger for det første en entrepenør der kan støbe et godt fundament.
Info: ca. 200m2 hus i 2 etager, plus en ca. 60m2 garage.
Skal bygges i østjylland.

jeg regner med at få en entrepenør til at støbe mit fundament til huset og så selv lave min garage. Jeg kan ikke helt overskue at lægge det måske mest vigtige til mit hus.

Men er der nogen der kan anbefale en god entrepenør, gerne også en billig en, da mine penge ikke hænger på træerne. Har set på forskellige og priserne ligger fra 850kr (+alle materialer) og op til 2000kr/m2.
Håber på at der er nogen der kender en der er pisse god, holder sine aftale og har en knaldhamrende god pris.

Dernæst skal jeg bruge en god VVS'er, en som er let at samarbejde med og en der holder sine aftaler.

Jeg skal ikke selv lave noget, udover garagen, og self. holde styr p¨å håndværkerne.
Er der evt. nogen der har erfaring med at styre et byggeri, hører jeg gerne gode fif og tricks smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal bygge nyt hus.
  • Sebastian H
    Sebastian H Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Svar: 3
    #1   22. jun 2014 Hej Kenneth
    Jeg har et relativt nystartet entreprenørfirma, der fungerer som både total-, hoved-, og fagentreprenør.
    Vi har siden april i år kørt med prisgaranti.
    Smid en mail om dine ønsker på info(at)danskbetonbyg.dk
    Se evt mere på danskbetonbyg.dk.
    Mvh
    Sebastian


  • Kenneth S
    Kenneth S Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #2   22. jun 2014 Tak Sebastian, det vil gøre,
    Jeg får at vide i morgen om vi har fået grunden eller ej, og så skriver jeg en mail til dig ????


  • Sebastian H
    Sebastian H Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Svar: 3
    #3   22. jun 2014 Det kan du bare gøre, den er til for det samme smiley

  • T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
    #5   29. jun 2014 Jeg vil klart anbefale dig at have en hovedentreprenør på dit projekt.
    Vi har selv bygget i 2012 med en del-entreprise, og jeg synes det var et kæmpe arbejde som jeg slet ikke havde tid til sideløbende med mit dagligejob og en familie.


  • Kenneth S
    Kenneth S Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #6   29. jun 2014 Tak TB, jeg ved godt det bliver et kæmpe arbejde, men jeg gider ikke at give pengene for at have en mellemmand, som skal have en bid af hvert tilbud der bliver hentet ind. Desuden tror jeg, at med mine kontakter er u stand til at bedre tilbud.

  • Trine H
    Trine H Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #7   13. jul 2014 A-spekt.dk

Kommentér på:
Skal bygge nyt hus.

Annonce