{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.044 visninger | Oprettet:

peter j
peter j
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

indkørsel med grus {{forumTopicSubject}}

nogen der har grus i jeres indkørsel vi overvejer og få det men hvad når vinteren kommer og man skal skovle sne er det helt træls eller og alle de blade der skal rives sammen ? måske nogen kunne komme med fordele og ulemper smiley

på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fugning 2.700 kr.
  • Reparation af el-kontakter 400 kr.
  • Ophængning 980 kr.
  • Rengøring af hele lejlighed 1.500 kr.
  • Oplukning af hængelås på skur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  indkørsel med grus
  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator

Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #1   20. apr 2010 Hmmm...Har jeg ikke lige set den her på et andet forum smiley

Men udover det....Ja så vil det nok være noget mere bøvlet med sne....
    Din skrældespand/pose skal også stilles ud til fortov/vej.

• michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #2   20. apr 2010 mener du grus eller småsten ?

• Karin
    Karin Hjælpe-administrator

Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #3   20. apr 2010 Vedr. blade så kunne man jo købe en løvsuger, hvis man gerne vil ha grus.

• peter j
    peter j Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #4   21. apr 2010 MIchael mener småsten smiley

Karin jo jeg har oprettet emne på andre gallerier!!

• Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #5   21. apr 2010 Såkaldte perlesten.....

vi har haft det i mit gamle hus (og i mit barndomshjem). det var meget smart engang i 80'erne men dammit hvor vi hadede det tilsidst. perlesten føles tunge at gå i, svært at køre noget igennem dem (sækkevogn, skraldebøtter osv) og umuligt at holde pæne for blade, kviste, ukrudt osv.... jeg har idag granitskærver bagved huset og dem er jeg ligeledes rigtig træt af, de har samme "fejl"...

• michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #6   21. apr 2010 dem der ligger på kirkegårde , er perlesten (str som perler)
    det der ligger i mange indkørsler er ærtesten (11-15 mm) jeg har haft ærtesten de sidste 11 år og har 2 gange fået lagt lidt nye ovenpå, så de så pæne ud igen , jeg river dem en gang imellem og glatter dem med en asfaltrager så ser det flot ud. har ukrudtsdug under så har ikke bøvl ukrudt. er der meget sne skovler jeg noget af det væk , og er der ikke så meget kører jeg bare igennem, blade rives væk og er ikke mere bøvlet end at feje fliser. hvis det skal virke godt er det opbygningen der er vigtig, stabilgrus stampes op i et lag på ca 15 cm ovenpå det ligges 3-4cmsten og efter et stk tid er stenene kørt til og der kan spredes flere ovenpå men højest 5-6 cm løse sten ialt.

• bo c
    bo c Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 25
    #7   21. apr 2010 anders t . FY det hedder ,vist politisk korrekt, sten af anden etnisk herkomst,ikke perlesten

• Kennet M
    Kennet M Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #8   21. apr 2010 Vi har også grus/granitskærver i vores indkørsel. Det var anlagt da vi købte huset, men jeg synes det er træls. Vores indkørsel er lige så lang som grundens længste side, og skraldespande og carport er i den fjerneste ende. Det er godt nok irriterende.

Det er desuden nærmest umuligt at skovle sne på, og svært at holde rent for blade (og vi har en lille skov ved siden af indkørslen).

Jeg vil hellere have fliser, men det må vente til økonomien passer. Det er mange m2 smiley

Kommentér på:
indkørsel med grus

Annonce