{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang leje af hus
  • #1   31. aug 2009 Jeg syntes altid jeg ser, at man skal betale dep. ved leje af hus....både ved boligselskaber og private.
    Den er dog ofte meget højere ved private


  • #2   31. aug 2009 den er typisk 3 måneders husleje.

  • #3   31. aug 2009 Jeg bor til leje i et hus og vi har ikke betalt dep. Men vi skal så lave og erstatte det der går i stykker . Det er ikke alle huse hvor man ikke skal betale dep . Tror faktisk kun det er de færreste der udlejer deres hus uden dep. For det er jo deres sikkerhed for at man ikke render fra et hus, hvor man har ødelagt noget .

  • #4   31. aug 2009 vi boede til leje i hus.
    vi betalte 2 mdr. husleje forud.
    den sidste mdr. fik vi da vi skulle lave lidt malearbejde...

    bare sørg for at få alt skrevet i lejekontrakten, vores tidligere udlejere var noge røvhuller rent ud sagt og snød os meget.


  • helle p
    helle p Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 87
    #5   31. aug 2009 vi har betalt 3 mdr i dep i de to huse vi har boet i ...

  • #6   31. aug 2009 mit hus blir lejet ud og der skulle vi bare have 3 mdr. depositum, men vi havde aftalt at de kunne nøges med 2 fordi vores krav var de selv malede det nu og igen hvis de flyteer skal der være hvidt og det var der ikke da de flyttede ind smiley
    forstår faktisk ikke dem der skal have 3 mdr. husleje plus dep. der svare til 3 mdr. det løber mange gange op i 40000.. smiley så kan man jo ligeså godt smide til udbetalingen og købe huset smiley


  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #7   31. aug 2009 De fleste forlanger et indskud/depositum alt efter hva man kalder det. Et beløb som svarer til 3 mdr. husleje, det er meget normalt.

Kommentér på:
Ang leje af hus

Annonce