{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Henrik C
Henrik C
Tilmeldt:
5. jan 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 82

Ang. Andelslejlighed {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens smiley

Min kæreste og jeg skal ud og kigge på nogle Andelslejligheder imorgen og især en af dem har vi kigget en del på.

Personen som vil hjælpe os med at købe en Andelslejlighed er min svigerfar, det vil sige at han køber den og vi betaler leje udgiften til andelsforeningen så min svigerfar ejer lejligheden den da vi køber et hus selv.

Men kan det lade sig gøre eller er der ting vi skal tage forbehold til ?

Mvh.

Henrik

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. Andelslejlighed
  • #2   2. aug 2009 Andelsforeningen kan også have nogle regler omkring udlejning, som i lige skal være opmærksomme på.
    Så i må hellere spørge sælger


  • #3   2. aug 2009 Generalt om andelsboligere - Hold jer fra det.. eller undersøg det grundigt først, det kan blive en dyr affære ? og er det nogen fordel at når i så flytter så står svigerfar med den ? var det så ikke bedere at leje en lejlighed ? eller få ham til at sætte nogle penge i jeres hus ? smiley Bare forslag smiley

  • Henrik C
    Henrik C Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 82
    #4   2. aug 2009 Okay smiley

    Super tak smiley




  • Henrik C
    Henrik C Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 82
    #5   2. aug 2009 Rasmus P.

    Herover i København får du en ejerlejlighed eller hus for 1 mil. eller jo du kan godt finde en ejerlejlighed på få km2 til 1 mil. men ikke noget som vi kan leve i, derfor er en Andelslejlighed en god løsning for os især når den er ny istandsat og Andelsforeningen har skiftet taget + vinduerne så det kommer ikkke som en ekstra udgift.

    Vi ser på den måde at vi begge to kan få taget os en uddannelse ( forhåbentlig ) og min svigerfar / min kæreste's far invistere nogle penge i en lejlighed som min kæreste's søskende muligvis også kommer til at bo i om 5, 6 eller 7 år smiley



  • Henrik C
    Henrik C Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 82
    #6   2. aug 2009 ikke*



Kommentér på:
Ang. Andelslejlighed

Annonce