{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

Nicolai M
Nicolai M
Tilmeldt:
8. dec 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 76

kan du bygge hjemmesider? {{forumTopicSubject}}

hej.
min far og jeg har en idé om at sælge hegn, låger og porte i lærketræ med rustfri skruer til indkørsler, haver osv. men til penge som du og jeg kan betale. samtidig skal det være kvalitet med sans for detaljer det hele handler om. vi er begge udlærte tømrere men ingen af os aner noget om at lave hjemmesider!
så vi søger en der kan og vil hjælpe med et par idéer til en hjemmeside der kan sælge og som selvfølgelig kan hjælpe med at bygge siden op.
siden skal indeholde nogle billeder af produktionen af de forskellige ting, en firmaprofil og noget bestillingsformular hvor man også kan betale sine varer.
der vil selvfølgelig være guld for enden af regnbuen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan du bygge hjemmesider?
  • Susanne H B
    Susanne H B Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 31
    #1   17. aug 2009 Prøv Bricksite er nem...

    Mvh


  • #2   17. aug 2009 Prøv at forklar lidt om hvordan i gerne vil have siden og hvad der skal være af sider og katagorier osv osv ? jeg sidder af og til og leger lidt med det, så kunne være jeg lige kunne prøve bare for sjov smiley så kan vi jo altid se om jeg får lavet noget i kan bruge ? smiley

  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #3   18. aug 2009 (link fjernet)


  • #4   18. aug 2009 Nu skriver du godt nok en bestillings formular med betaling, du har godt set hvad PBS tager i året for online betaling ikke? Som ny iværksætter med små produkter vil udsendelse af faktura eller forudbetaling på bank konto være langt mere økonomisk...

    Vis du springer fra det online betaling, så kan jeg godt hjælpe dig med en side, evt. for betaling i nogle hegn til min terrasse (jyde handel hehe)

    Kontakt mig evt på tn@smartplan.dk


  • Nicolai M
    Nicolai M Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 76
    #5   19. aug 2009 okay, måske skal vi bare have kontooplysninger stående på siden og skrive at produktionen først går i gang når beløbet er indsat.

    who i am... er du klar over hvad de hegn kommer til at koste? jeg tvivler på at en hjemmeside's pris kan hamle op med det smiley


  • #6   19. aug 2009 Nej, jeg ved ikke hvad i vil have for de hegn, det var et tilbud hvor både ud og jeg kunne få noget ud af det uden at skulle have den største omkostninger

  • #7   19. aug 2009 Nicolai M - Prøv da at smid nogle billeder ind af dem ? eller evt se om du kan sælge nogle af dem her i marked smiley

    hvad er prisen ?


  • #8   4. sep 2009 Hjemmesider koster mange penge at få lavet, så hvis hegnet som du siger er til priser som alle kan betale, virker det da ikke ublu at finde en byttehandel.

    En rimelig hjemmeside koster ihverfald omkring 10.000 kr hvis en semi-prof skal lave den.


Kommentér på:
kan du bygge hjemmesider?

Annonce