{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.321 visninger | Oprettet:

Lån til hus? udregning på nettet via nykredit??hjælp. {{forumTopicSubject}}

ja vi kan låne i følge nykredit, vores sammen årlig indkomst x 3

vi kan låne så 1.152,000 kr

men er der mulighed for at låne mere end det, f.eks 1,4 milion
da vi vil gerne købe også bil med huset.

nogen der ved det?

Vi er begge to førtidspensionister. og vi har 100.000 kr til udbetaling.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lån til hus? udregning på nettet via nykredit??hjælp.
  • #2   10. dec 2012 kenneth P

    ja ved vi godt, men måske har nogen af jer kigget på det via nettet udregning osv,og måske kunne låne mere end de troede de kunne låne, skal til bank imorgen ang dette.

    men ville hør her måske nogen der ved det, og har prøvet det. så jeg nogenlunde ved hvad der venter os.


  • #3   10. dec 2012 nu har jeg tjekket det på Real kredit beregner og der står jeg kan låne mellem 1,7-1,8 milion.

    hm det er ikke til at tro nogen af de beregner der. hehehe


  • Dennis P
    Dennis P Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 59
    #4   10. dec 2012 Du må endelig ikke stole på beregnerne, da de tænker alt for generelt.

    Eneste rigtige beløb du kan regne med, er ved at spørge dig for i din bank, og evt. et par andre banker. Der er nemlig meget stor forskel på hvor stort et rådighedsbeløb som de forskellige banker mener du skal have.

    Mht. om du kan låne til en bil også, så kan du som udgangspunkt i låne mere i realkredit lånet, end max. 80% af det boligen handles til, jo mindre du ønsker at ændre på boligen, således at værdien stiger.

    Om du kan låne til bil i almindelig banklån, har jo som sådan ikke noget med hus beregningen at gøre-


  • #5   10. dec 2012 dennis P

    ok tak for oplysninger, jeg har nykredit bank og imorgen ser jeg hva de siger,
    ang bil lån har jeg hørt det er bedst at låne med i huset eller sammen med huset så er det billiger hat betale hver mdr. det er nogen af mine bekendte som gjorde det og de siger det er bedst.?


Kommentér på:
Lån til hus? udregning på nettet via nykredit??hjælp.

Annonce