{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.559 visninger | Oprettet:

hvad skal der ske i stuen??? {{forumTopicSubject}}

Hvordan søøøøren skal jeg indrettet min stue?? Jeg er så lost. Nu har jeg boet sådan her i 10 år og er ved at være så træt af det.
Jeg vil starte lidt i de små med at skifte ud og måske få lidt farver ind - men hvad?
Jeg har overvejet at udskifte mit sofabord med 3 store træstubbe - tror faktisk det kunne være ret fedt.
Hvad mener I?

http://www.boliggalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1051


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad skal der ske i stuen???
  • Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Svar: 3
    #1   11. jun 2010 Måske kunne du skifte dine billeder ud med 2 store rødlige malerier (du kunne give det et personligt præg ved selv, at lave dem) og skifte sofapudefarven ud med rød. Det vil give lidt farve i hvert fald. Det er selvfølgelig betinget af, at farven rød vil passe til rummet som helhed.

  • #2   11. jun 2010 Bryder mig slet ikke om rødt i hjemmet, syntes det er så idéløst og kliché - tror jeg må lægge hovedet i blød og finde på noget andet.
    Billederne er jeg dog helt forelsket i, så det bliver, men har tænkt på at købe et farvet tæppe og puder i samme farver


  • Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Svar: 3
    #3   11. jun 2010 Så kunne man køre et navy-tema, med turkis, mørkeblå og hvide farver, hvis man ikke er til rød. Der er heldigvis et væld af forskellige farvetemaer, man kan vælge.

  • #4   11. jun 2010 har overvejet lysblå og lime, men syntes det er svært for tænker også på at få en masse forskellige ind hist og her

  • mette r
    mette r Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #5   12. jun 2010 Hmm jeg tænker umiddelbart også du skal ha nogle nye billeder op på væggen gerne nogle med farver.. Måske et tæppe under sofabordet og nogle farverige sofapuder.. Ellers synes jeg nu din stue ser meget hyggelig ud smiley

  • #6   14. jun 2010 Jeg havde tænkt lidt på sådan et tæppe her - (link fjernet)

    Det kan købes i føtex i denne uge og så vil jeg nok have 3 træstubbe som sofabord med en rund dækkeserviet tingest i flitstof (de kan købes i ArtShop i bruuns galleri i mange fede farver) som selvfølgelig passer til tæppet og så tænker jeg at købe lidt pyntepuder hvor lime eller lyseblå muligvis indgår.

    Jeg mangler også en fed skænk, her har jeg tænk på at få en gammel en i mørkt træ som man kan bejse lysere evt. og så købe en fed lampe i en vild farve.
    Men er sååå kræsen med valg af skænk, den må gerne være lidt specil, hvis jeg skal have en skænk. Ellers har jeg overvejet helt at fjerne den og s¨å købe to stole af "svanen" som jeg kan stille ved den væg med et lille fint bord i mellem, meeen det er kun en ide jeg har


Kommentér på:
hvad skal der ske i stuen???

Annonce