{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.071 visninger | Oprettet:

Dåbsgave - hvad skal jeg give?? {{forumTopicSubject}}

Min veninde har inviteret mig til barnedåb på søndag til hendes tvillinger, en dreng og en pige. Jeg aner ikke hvad jeg skal give da de virkelig har alt. De har 5 børn efter de at fået de to, så man kan ikke sige at de to små mangler noget. Hverken tøj, legetøj, tæpper eller hvad der ellers er.
Så hvad søren giver man de to små? Jeg vil gerne give noget lidt specielt. Jeg havde overvejet at få lavet to sutteklude med deres navne på og så her ud over give dem f.eks 2 timers fotografering (med mig) hvor de har mig i to timer og selv må bestemme hvad der skal laves og hvornår. Ja det er simpelthen det eneste jeg kan finde på. Jeg er så lost - så er meget modtagelig for gode ideer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dåbsgave - hvad skal jeg give??
  • David N
    David N Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Svar: 54
    #1   23. nov 2009 Hvad med at give dem, en eller anden sølv ting, f.eks. et dåbs rør, en flagstang, en tallerken, en sparrebøsse... Og den med suttekludene syntes jeg er rigtig god....

  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #2   23. nov 2009 Jeg har selv foræret sparebøsser, men ikke i sølv som i "gamle" dage. Men i Tin, som de også sælger ved alle guldsmede. De fåes i utrolig mange flotte, sjove, og søde modeller. Og så evt med gravering af navn og dato.

  • #3   23. nov 2009 www.memozz.dk.. Såan en fik vi i dåbsgave, og den er super fed smiley

  • #4   24. nov 2009 Den med de to træer er bare super god - meen de bor i et lile bitte hus og har sat huset til salg, så det ville bare være så ærgeligt hvis de pludselig skal flytte og de har plantet de små træer

  • #5   24. nov 2009 min søs skal osse holde barnedåb og jeg skal bære ved dåben så jeg giver hende et dåbs rør det atesten. men hvad med en lille halskæde med tro håb og kærlighed til dem hver ?

  • #6   24. nov 2009 Stine.. Det du allerede har fundet på, syntes jeg da er en SUPER fed ide.. Jeg har selv lige holdt barnedåb og ville da ønske at vi havde fået sådan en gave mht fotograf.. For det koster bare røven ud af bukserne.. Min søn fik en sutte/nusse klud med navn da han blev født, men det er først nu han bruger den.. Han bruger den til at nusse sig selv med i ansigtet når han skal sove..

  • #7   25. nov 2009 Jeg tager normalt 1600-2500kr for sådan en fotosession på 2 til 4 timer og ca 2500kr for en barnedåb, så det er da en fin gave at give i sig selv. Og jeg ved at de vil være rigtig glade for det.
    Min veninde og jeg var ude igår og købte nogle body-ting til dem i hver deres farve, suttekludene kunne vi ikke nå at få færdige, så moderen får en dyr creme uden parabena som fugter her til vinter og så får de små et eller andet ekstra og så det gavekort på 2-4 timers fototid plus at jeg er med som fotograf til barnedåben. Er det ikke fint nok?


  • #8   25. nov 2009 Det er da mere end rigeligt.... Hold da op..

  • #9   26. nov 2009 Ja det er den del - syntes bare ikke at min foto-gave rigtigt er noget, da det jo er noget jeg heller end gerne kommer og gør - om det så var hver dag hun ringede smiley

Kommentér på:
Dåbsgave - hvad skal jeg give??

Annonce