{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.532 visninger | Oprettet:

Hvad skal påsken gå med ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Nu står vi jo i påsken og ville bare hører hvad folk har af projekter ?

angående mig selv og kæresten står den på i gravning af regnvandsbrønd / faskine.

plante 22 Meter kirsebær-laurbær hæk

få ryddet bedet foran huset så der kan komme skærver på smiley

tager billeder undervejs og ligger op en af dagene.

God Påske - Mvh Casper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal påsken gå med ?
  • #1   9. apr 2009 Her skal vi have nyt fyr ind, de er allerede igang med at tage det gamle ud, og skal så lige have lagt de sidste fliser inden det nye kan komme på plads.
    Jeg har nogle små projekter i haven, og så skal legehuset males og gør klar til leg.

    hvis der er tid skal vi have gravet en trmpolin ned også...

    Go påske smiley Berit


  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #2   9. apr 2009 Hej Casper.

    Her hos os bliver det haven, udestuen skal gøres beboelig igen ( ryddes lidt op, gøres klar til brug ).
    Så er der lidt familie besøg, ellers bare hygge.
    Datteren og Svigersønnen, kommer da også lige hjem, og får noget godt at spise smiley
    Ellers ingen planer smiley

    God Påske til alle herfra.......
    Mvh Karin.


  • #3   9. apr 2009 Holde fri for en gangs skyld, mens vi venter på nye vinduer/døre og ledhejseport smiley

  • #4   9. apr 2009 hej
    for det første en god påske til jer alle sammel.Vi skal i skal i gang med at anlæg vors ny have og skal have en masse træ sav op og kløv og så skal det god vejer jo nydes men en tur på motorcykel


  • #5   9. apr 2009 Her er vi godt igang med at lave os en kækkenhave,jeg har været ude og købe ind til den idag.Jorden er blevet fresset og imorgen skal der plantes..glæder mig helt vildt >;)
    Måske bliver der tid til at fælde et stort grantræ,det er møj grimt og skal bare væk. God Påske smiley


  • #6   9. apr 2009 Den står på arbejde hele påsken! så ingen ferie her hvor jeg kan få lavet de småting som mangler indenfor

  • #7   9. apr 2009 Update :

    Havde en grave maskine på besøg til af grave renden til række plante og så smadre et gammel fundament, men da han prøvede på det rør der et kloakrør. heh.

    ligger billederne en af dagene har taget rigeligt smiley

    Casper


  • #8   9. apr 2009 jeg tror bare at vi skal i gang med at rykke mere ned oven på..... evt smutte en tur i haven og have ryddet det sidste op.... der er rigeligt at gå i krig med herude.... men pengene er små så vi tager det stille og roligt.....

  • Bo S
    Bo S Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 56
    #9   9. apr 2009 Tror jeg skal sætte en 150 gipsplader op. i første omgang, og så spartle lidt smiley

  • Gigi L
    Gigi L Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 31
    #10   9. apr 2009 Vi har lige fået nøglerne til vores nye lejlighed.
    Så den står maling (MEGET maling) og slibning af trægulve det meste af påsken..

    Og så skal vi da lige ud og ha' et par snapser her på søndag smiley

    Go' Påske til folket.


Kommentér på:
Hvad skal påsken gå med ?

Annonce