{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hanging of posters in cement wall 750 kr.
  • afmontering af vand og tilførsel af vand 1.000 kr.
  • Sætte makeup spejl op over makeup bordet (stort spejl) 500 kr.
  • Tilskæring af hegn 1.500 kr.
  • Looking for Authorised Electrician Copenhagen area 2.450 kr.
  • Grave huller til stolper 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Støbe gulv
  • Martin l
    Martin l Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 40
    #1   21. dec 2011 få fat i noget færdig støbe mix sælges på diverse træ laster eller i en grus grav ( billigere ) blandes 1 cement 7 støbemix god arbejdslyst

• Mr. B
    Mr. B Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 68
    #3   21. dec 2011 Hvor befinder du dig i landet?

• #5   22. dec 2011 vil tro du kan slippe med en 1200-1400 kr for at få det færdig blandet og det er uden tvivl pengene vær! inden du har købt til salv og blande plus den tid der går med det så er pengene sgu det samme

• jonas p
    jonas p Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   22. dec 2011 det er postnummer 8961.
    Tror ikke man kan få det til den pris når man ikke skal have mere end jeg skal.

• T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
    #7   22. dec 2011 enig med stevens - byggemarkederne er sultne

• #8   24. dec 2011 ring da til unicon det er næsten lige så billigt og der kun en 10del af tiden

• René Ø
    René Ø Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Svar: 20
    #9   25. dec 2011 Da vi støbte gulv i badeværelset, købte vi cement for ca. 400 kr., og grus for 200 direkte fra grusgraven (3 m3). Vores badeværelse er ca. 7,5 kvm. Det kan vist ikke gøres meget billigere, og det er sgu ikke noget selv at blande betonen, når der ikke er tale om større rum.

• #10   25. dec 2011 rene hvis du begynder at regne ud hvor meget tid du har brugt frem for hvis du bestilt det så er der meget at spare! men det er helt rigtigt at hvis det er 10 kvm så er det en 12 gange mAN SKAL kører ude fra blanderen af og så ind men du får aldrig det samme sætmål i hver blandning og det er det jeg mener med det er noget skønner at få den meter fra et betonværk og så ind med det så tager det jo ikk meget mere ind 30 min fra bilen kommer til du er færdig med det hele ! smiley og blander du selv går der hurtigt noget mere tid jo smiley

• thomas e
    thomas e Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 85
    #11   25. dec 2011 tro vist folk glemmer at der ikke er gratis levering når det er under 3 kubik meter mener jeg det er og når det ikke er mere ville jeg også vælge at blande selv hvis du har en støbe mix vil jeg nok blande det 1 cement og 3 støbemix

• #12   26. dec 2011 ja det er 5 meter du skal ha for det er gratis lev. men det er en pris på ca. 1000 kr meteren.. og hvis man så bestiller 1 meter er det så plus 500 i lev.. så 1500 kr er os billig og så er gulvet færdig på 10 min og 12 timer efter kan man komme vidre.. men ellers vil jeg sige at man kan blade det 2-10 ca..

• #13   26. dec 2011 det der med levering er sgu vidt forskelligt smiley og hvis du ved der er et lidt mindre betongværk nær dig så snak med dem de er som rel nok til at snakke med men kan også sagtens være de store firmaer er nu når tiderne er som de er smiley

Kommentér på:
Støbe gulv

Annonce