{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.181 visninger | Oprettet:

For dyrt eller billig {{forumTopicSubject}}

Mig og min veninde har fundet en lejlighed i udkanten af esbjerg... Eller det vil sige 5-7 km fra centrum.

Lejligheden er ca 70 kvm der er 2 værelser og køkken alrum og wc med bad.
Vi må vaske som vi vil med i lejen. Og vi må bruge spaet der er på noget fælles areal.

Lejligheden koster 3500 og i lejen er der el, vand, varme, tv, internet og vask

Den er fuld møbleret og vi må gerne tage tingene ud og sætte vores egne ind er. Lyder det ikke billigt....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For dyrt eller billig
  • #1   21. apr 2011 Jo ALT for billigt.

    Der er flere ting der får mine alrmklokker til at ringe - først og fremmest at forbrug er med i lejen .... Det er uhørt !!!
    Hvem ejer ejendommen lejligheden ligger i ?


  • Tanja J
    Tanja J Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 56
    #2   21. apr 2011 Ej det lyder lidt mystisk!! Er det din lejlighed du har her inde ?

  • #3   21. apr 2011 Det lyder lidt skummelt. min datter giver for en 95 m2 lejlighed
    3990 + forbrug el, varme,vand..
    Internet skal hun selv sørge for og fællesantenne koster 3400 om året.

    De har fælles vaske hus, hvor de vasker og tørre gratis.


  • #4   21. apr 2011 I har det for nemt.
    Her i Nordsjælland der kan man dårligt finde et værelse på 25 kvm til under 3500 incl forbrug.

    Har dog været heldig at finde noget i hillerød til 3700 incl orbrug på 35-40 kvm.

    I har det for nemt smiley


  • #5   21. apr 2011 Der er nok en grund til det ikke længere er sådan skal du nok se smiley


    Hvorfor er du overhovedet herinde når du ikke benytter siden til noget overhovedet, udover at prøve og få kontakt med mig? Du er sku da et sølle menneske.


  • jens s
    jens s Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 72
    #6   21. apr 2011 Mysser . // Gokke (som du jo hed tidligere)

    jeg har samme mening som vandet.... du er fuld af pral og skal lige svine alle andre til.... men sjovt nok viser det sig jo nu at du ikke ejer en klink:)

    jeg har sgu aldrig brugt kommunen til noget som helst... men du skal jo låne til indskud og hvad ved jeg... ja der er nogen der KAN... du er bare ikke en af dem:)


  • #7   21. apr 2011 Jeg gætter på ''Vandet'' og Jens er de asociale mennesker der benytter deres tid indedøre selvom det er 25-30 grader i solen.
    Jeg gætter også i er 2 bumser der kontakter mig via denne side fordi i er blevet smidt på filter på de andre galleri, fordi i simpelthen bare var snot dumme at høre på.
    Så kontakter i mig herinde i en andens indlæg, fordi i ved i kan blive ved med at skrive til mig, da det ikk er mig der skal sætte jer på filter, for at i ikk kan skrive til mig mere.


    Det er da bare endnu mere sørgeligt.

    Mht. det jeg tjente med knallerter, det var en god forretning og du kan glo under min profil og se hvad jeg fik ud af kun at gøre det.


    Mht. at søge om indskud er fordi JEG KAN og fordi jeg er startet i skole et sted der larmer, og hvis du boede herhjemme ville du ku se hvorfor man ikk kan holde ud at bo hjemme og så at gå i skole sådan et sted.

    Jeg kan fint sælge de 2 små ''motorcykler'' jeg har og så har jeg til indskudet, men kan jeg søge om det, hvorfor fanden sku jeg så det?

    Grunden til jeg ikke har indtjening via knallerter mere er fordi det ikke er noget jeg gider mere. Det er grunden til at jeg ikke får flere penge den vej ind.

    Nu er jeg startet på skole som skal passes og nu er jeg på SU.
    Det var jeg ikke før, der gik jeg hjemme og havde den ting at ku tjene penge på.


  • #8   21. apr 2011 Mysser, Jens og Vandet - kunne I ikke tage jeres diskussion et andet sted, den har jo INTET men trådens emne at gøre.....

  • #9   21. apr 2011 * Smydi *
    det er privat det er oven på udlejeren jeg har altid haft hele fobruget med i lejen når jeg har lejet privat. Men vi har sagt ja og flytter ind den 1/5-2011

    Tanja J
    nej er det ikke men der kommer billeder med det samme vi er kommet på plads :0) den jeg har herinde fra flyttede jeg i september mdr.

    Anne K
    den er jo os 25 kvm større den du henviser til.. dermed vil den sikkert være meget dyre vi har os kigget på et hus her i esbjerg til 3800 uden forbrug...

    Mysser
    Har vi det fornemt har søgt siden Okt efter lejlighed jeg havde råd til.. og kommunen ville ikke hjælpe har været uden bolig indtil den 1 april hvor jeg lejede et værelse.

    Og til jer andre gider I ikke stoppe med at diskutere herinde På forhånd tak



  • #10   21. apr 2011 Den jeg har herinde gav mig og min daværende kæreste 4200 for med ALT os licens og forsikring og alt det og det var igennem EAB her i esbjerg.. Den er så steget fordi den er blevet renoveret udenfor

  • #11   21. apr 2011 Smydi

    Sådan er det bare generelt.
    De er blokeret andre steder og så gør de alt for at komme i kontakt med mig igen for at ku ''forsvare'' dem og ku gøre gengæld fra sidst inden de røg på filter.

    Jeg startede ingenting, det var 2 fjolser der mente de sku rette direkte henvendelse til mig via dit indlæg smiley


  • #12   21. apr 2011 Mysser. - Hvorfor ikk bare søge ungdomsbolig nede bag teknisk skole? Det går da stærkt og det lige før du har mere plads end i den lejlighed du har nu. :o)

    Jeg ville da ihvertfald bese lejligheden.. Måske det med forbrug, men tænk en ekstraregning hvis den er møg utæt eller sådan noget.. :o)


  • Tanja J
    Tanja J Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 56
    #13   21. apr 2011 Tænkte det da nok for det er da tinas lejlighed smiley

  • #14   22. apr 2011 Dennis - det er super billigt, og fedt det er med forbrug, det kunne vi andre godt ønske os engang imellem :o)

    Mysser - ved at gå i diskussion med dem her, bringer du dig selv ned på samme plan som dem. Du ville vinde meget mere ved, at ignorere dem....


  • Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
    #15   22. apr 2011 Du er ikke tidligere blevet kontaktet af mig på andre gallerier. Så før du kaster om dig med den slags beskyldninger, så få styr på dit grundlag først.

  • #17   22. apr 2011 Tanja J sejt kender du hende... det er jo gamle billeder af lejligheden jeg var lige flyttet derop den gang

  • Tanja J
    Tanja J Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 56
    #18   22. apr 2011 Ja lidt gør jeg smiley

  • #19   23. apr 2011 synes nu ikke det lyder skummelt eller for billigt.. det kan man også sagtens finde noget til her hvor jeg bor.. det ommer jo også anpå hvor længe udlejer har haft lejligheden osv..



  • #20   23. apr 2011 Jeg synes nu alligevel det lyder for billigt, hvis man som udlejer skal have alle udgifter dækket ind for 3500 om mrd.

    det koster da, at varme 70 m2 og strøm internet og vand.
    Det kunne være interessant hvad disse udgifter er sat til?
    eller man skal påregne sig en større udgift, fordi man har brugt temmeligt meget mere strøm vand varme ind der er regnet ind i huslejen..



  • Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
    #21   23. apr 2011 Anne K

    Det har ALDRIG været meningen at lejemål skulle give overskud. Private som udlejer under 2-3 lejemål kaldes boligspekulanter. Det er at "fremskyde eller gemme" et tab på en bolig, og pålægge udgiften andre. Derfor er mange lejemål sat for højt, og en tur i huslejenævnet i éns lokale kommune kan nedsætte lejen betydeligt for en del lejere i dag.


  • #22   23. apr 2011 vandet: det er korrekt.. jeg skullle engang leje noget af en der havde en del ejendomme.. jeg var enlig mor og skulle derfor have boligstøtte, men det kunne jeg ikke for ejendommen var ikke registret ved kommunen og derfor skulle de have underskrift osv fra udlejer.. men det ville han ikke så gerne for han vidste godt huslejen var for dyr og ville ikke i huslejenævnet.. så der kunne jeg ikke leje..

  • #23   24. apr 2011 Min første lejlighed var på omkring 70kvm og var inkl. vand - varme -el - licens og internet skulle jeg selv sørge for ! Der gav jeg 3000 inkl alt smiley Og den var endda ret så ny smiley

    Dennis - du skal lige være opmærksom på at licens skal du selv betale - selvom udlejer betaler - skal du betale for dit fjernsyn smiley


Kommentér på:
For dyrt eller billig

Annonce