{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.792 visninger | Oprettet:

mirco h
mirco h
Tilmeldt:
12. jun 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

5000kr for 50kvm dyrt??? {{forumTopicSubject}}

hey her inde..

jeg er blevet tilbudt en fed lejlighed lige i køge centrum på torvet.

den er på 50kvm og har eget køkken bad og adgang til ny vaske kælder med nye hvidevare.

til 5000kr alt inc. el vand varme 22 tv kanaler
så spøger jeg så er det dyrt eller biligt????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  5000kr for 50kvm dyrt???
  • #1   19. jun 2009 Lyder meget billigt smiley

  • mirco h
    mirco h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   19. jun 2009 okay syntes jeg også men har ingen ide om hvad sådan noget koster bor stadig hjemme nemlig...:o)

  • Karina J
    Karina J Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 79
    #3   19. jun 2009 Det lyder ikke helt skævt

  • #4   19. jun 2009 I Aalborg ville det være i den dyre ende.....men sikkert ikke i Køge :o)
    Her kan man leje 4 vær. rækkehuse til ca 5000,- :o)


  • WSU .
    WSU . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 31
    #5   19. jun 2009 ja - det er temmelig billigt.... også fordi s-toget stopper i køge...og det får gerne prisen på alt bolig op.

    Så det kan du godt være tilfreds med at tage.. :o)


  • Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Svar: 24
    #6   20. jun 2009 lyder slet ikke tosset .

    Og når det er alt inklusiv så er det bare med at bruge løs smiley


  • #7   20. jun 2009 Nu bor jeg selv i Køge...

    Det er en fin pris... især i centrum


  • Tine K
    Tine K Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
    #8   20. jun 2009 Har ikke forstand på priser på Sjælland men det er jo noget dyere derover ind her i jylland, jeg gav 3300 kr for en på 55 Kvm.
    og gir nu 4000 for den jeg bor i nu på 106 kvm smiley


  • #9   20. jun 2009 Det er ok

  • stig p
    stig p Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Svar: 2
    #10   20. jun 2009 det er vist fair nok

  • #11   20. jun 2009 hvis du går til huslejenævnet er det sikkert for dyrt smiley

    jeg sys også det lyder dyrt.. jeg havde en i tåstrup tæt på stationen der var 70 kvm til samme pris med det samme som din.. smiley
    men hvis du har råd til den og prisen ligger som de andre så er det jo godt nok :


  • Camilla Riis H
    Camilla Riis H Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Svar: 1
    #12   20. jun 2009 Jeg gav 3100 ca inkl a conto varme om mdr i valby.
    ca. 40 kvm.
    Og nu govie jeg 6500 for 81 kvm inkl á conto varme.
    Det er i Hvidovre.
    Bare lige lidt at samligne med.
    Jeg gad ikke give det.


  • Karina J
    Karina J Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 79
    #13   20. jun 2009 Camilla: Dit er jo så også kun med varme..

    Mirco's er med vand, varme og el


  • Katja h
    Katja h Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Svar: 15
    #14   21. jun 2009 Godt man ikke bor i køge så, hvis det er prisen for 50 kvm.


  • #15   21. jun 2009 køge er en del dyre end jylland, køge er dyre end slagelse og i slagelse boede jeg i lejlighed hvor der var 82kvm for 5500om måneden..

    når det incl vand varme mm. så det altså ikke frit forbrug, så det fordi de afsætter at man bruger fx 200kr hvart kvartal til dit og dat og bruger man over får man efter regning en gang om året, bruger man under deres beregning får man penge tilbage, enten på konto/check eller som modregning i en husleje..
    sådan er var der ihvertfald der hvor jeg boede før..

    men det lyder til en ok husleje i køge:)



  • #16   22. jun 2009 mopsejer R...

    jeg fik hverken penge retur eller betalte mere.. smiley
    så det kommer nok anpå hvor og hvem man lejer af..


  • #17   22. jun 2009 det gør man nu normalt i bolig selskab .. underligt..

  • #18   23. jun 2009 Man kan ikke sådan "uden videre" sammeligne priser ;o)

    Det kommer jo meget an på, hvilken type lejemål det er, om det er fremleje, privat eller et boligselskab der har har lejligheden og om det er ekskl. eller inkl. forbrug (strøm og varme), og om forbruget er a conto betaling eller fast - dvs. ingen årlig afregning.

    Iøvrigt er det jo et holdningsspørgsmål, om man syntes det er dyrt eller billigt - igen; det der er dyrt i Ålborg eller provinsen, er rasende billigt i hovedstadsområdet...

    Micro - jeg syntes det lyder billigt, hvis det er inkl. forbrug og IKKE a conto.


  • mirco h
    mirco h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #19   23. jun 2009 det er privat. og i ny istandsat hus. hvor udlejen ( familien på 4) bor under mig.

    de 5000kr er med ALT ikke mere eller mindre. og det kommer ikke an på mit forbrug det koster 5000kr alt inc...

    5000kr i depocitum


  • #20   23. jun 2009 Det ville jeg skynde mig at sige ja til! men husk at lave kontrakt! og deri skal stå reglerne for hvor længe lejemålet gælder,om det ubetinget tid, 2 år eller hvordan, så du ikke ender ude bare fordi de selv vil bruge pladsen om kort tid...
    om du må have dyr, evt hvilken du ikke må. om du må larme og hvor længe osv. sådan at der er sat nogle gode rammer for lejemålet imellem jer så i ikke kan blive uvenner over uskrevne regler fordi ingen har aftalt noget smiley

    Og så er det en god ide at melde sig ind i LLO lejernes lands orginasion(staves) hvis du får problemer engang kan de så hjælpe dig med det samme.. sådan er du bedst sikret smiley

    Held og lykke med det smiley



  • mirco h
    mirco h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #21   23. jun 2009 de skal have pengene under bordet vis du fåstår hehe.

  • #22   23. jun 2009 uhh det lyder risikabelt... men altså derfor kan i stadig godt lave nogle "hus regler" sammen tihii.... og aftale hvor længe du har mulighed for at bo der.

  • mirco h
    mirco h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #23   23. jun 2009 2-3 år kan jeg bo der men regner med jeg kun skal bo der 1 års tid sååh. og de virker helt fine og til og stole på damen er skole lære og manden selvstændig tømer.. de går også lejligheden igennem med maling osv inden.

Kommentér på:
5000kr for 50kvm dyrt???

Annonce