{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.600 visninger | Oprettet:

Træ gulv efter væltet mur {{forumTopicSubject}}

Hej

Går ud fra der er andre der har væltet en mur og står med problemet der hvor den gamle mur var.. hvordan laver folk det smart idag???

Jeg har "planke" gulv i begge rum mellem muren... så gad jo godt ha noget træ a en slags.. men hvor finder man sådan et bred (25 cm ca.) bræt henne i samme stil??

Håber i forstår mit problem.. og kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fugning 2.700 kr.
  • Reparation af el-kontakter 400 kr.
  • Ophængning 980 kr.
  • Rengøring af hele lejlighed 1.500 kr.
  • Oplukning af hængelås på skur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træ gulv efter væltet mur
  • Steffen C
    Steffen C Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 87
    #1   11. aug 2010 Så i tv engang at de lå en acryl plade ned også med lys i.. Det kunne evt give en god effekt..?

• michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #2   11. aug 2010 ja jeg ville også hellere lave noget der er i et helt andet materiale , det kommer ikke til at ligne alligevel

• #3   12. aug 2010 Som Steffen C Siger: sæt nogle halogen pærer i gulvet, med noget knust glas rundt om eller sådan noget.. Kender jeg flere der har gjort..

• #4   12. aug 2010 Aaaaah Dennis... er ikke 18 mere jo... hehe... knust glas med halogen.. ;o)...

Nej lys og sådan noget brian halløj er ikke lige mig

• Martin C
    Martin C Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #5   12. aug 2010 Har selv lige væltet en mur på første sal hvor der er gammelt malet plankegulv, har bare lagt et høvlet bræt i på tværs, så bliver det fuget og så bliver gulvet malet, ser ganske fint ud indtil videre smiley

• #6   12. aug 2010 du kan jo evt tage et stykke mørk ædeltræ og så ligge det i, som afgrænsning af de to rum, hvis det er noget som kunne være med til at dele, fx spisestue og tvstue op

• #7   13. aug 2010 Så må man bare håbe at gulvhøjden i de 2 rum som lægges sammen er den samme, ellers kan der komme et fantastisk flot "trin" mellem de 2 gulve.

På vores første sal har jeg fjernet dør trinnet og har såmænd blot lagt et brædt af samme type ned og så sørget for at der var noget at skrue i.

Knust glas og spots? Aldrig i livet, det var dog smagløst

MVH Frank

• Steffen C
    Steffen C Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 87
    #8   13. aug 2010 Det var såmænd bare en ide, som jeg har set en designer lave i tv engang.. om man kan lide det eller ej er jo op til en selv.. men det kan godt blive svært at finde et brædt magen til.. så er det heller ikke særlig pæn da..

Kommentér på:
Træ gulv efter væltet mur

Annonce