1.790 visninger
|
Oprettet:
At ligge nyt gulv??? {{forumTopicSubject}}
Åh ja hvor skal jeg starte. !!!
Min kære husbond havde ferie i sidste uge, hvilket er dejligt for ham. Men da han hurtigt kommer til at kede sig, besluttede han sig for at overraske mig, med at ligge nyt parket gulv på i stuen.
Overraskelsen er skam fint og dejlig, men nu har jeg lagt mærke til at nogen steder begunder det at komme op. Som om der er en luftboble under nogen af dem. Og det kan især mærkes når man træder på det.
Kan sådan noget komme hvis det er for meget pres på at det så til sidst vil skyde op, og hvordan kan det fikses???
Håber nogen kan hjælpe lidt her.
nov 2009
Følger: 1 Boliger: 1 Emner: 7 Svar: 54
1000 tak for svaret.
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Boliger: 1 Emner: 18 Svar: 104
jan 2009
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
nov 2009
De røde dimser jeg hentyder til, er dem man kan få i sådan en sæt, man bruger til at banke det hele sammen med (gulvet). De laver en afstand imellem gulvet og væggen, da gulvet jo gì`r sig. Dem har han ikke brugt, i enderne, kun i starten da han lagde gulv.
Og hvis der skal en rundsav til, ja så må jeg bruge en rundsav.
"Grynet.":
Min mand mener det godt, men han er inden handy-mand. Desværre. *LOL* Jeg er nok mere handy end ham.
jun 2008
Følger: 1 Svar: 25
Og hvis der skal en rundsav til, ja så må jeg bruge en rundsav.
den type kvinder er der helt sikkert for få af ...
jun 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 39
jun 2008
Følger: 1 Svar: 25
nov 2009
hehe tak skal i have, og sådan er jeg nu engang. Ikke bange for at kaste mig ud i ting og sager som jeg ikke har prøvet før.
Jeg kan nu fortælle at gulvet er ordnet, og det er blevet ganske anderledes at gå på nu. Og det bedste af det hele, er at manden ikke har opdaget noget som helst. Dog mente han at han havde lagt det super godt, for nu havde gulvet jo lagt nogle dage og det var blevet at gå på. *LOL*
Jeg smiler bare og siger "Skat, det er bare rigtig flot.
håber i alle må få en fortrinelig og hygsom weekend.
God sommer.
De varmeste hilsner
Anja
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Boliger: 1 Emner: 18 Svar: 104
Jeg synes simpelthen du lyder som en fantastisk hustru
Respekt for måden du 'gør det selv' på, uden din mand føler sig mindre værd.
God weekend, Gry
feb 2009
Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 24
nov 2009
At ligge nyt gulv???