{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.456 visninger | Oprettet:

Skal ud i budrunde {{forumTopicSubject}}

Hej Bg

Vi står og har fundet drømme huset, det har været til salg i nogen år nu, der skal laves nogen ting på det, før det bliver helt godt så som sokkel og noget vvs arbejde men sælges vil godt give afslag i prisen på det (sokkel), og der er indhentet tilbud, problemet er bare der også er kommet anden køber nu og vi skal ud i en byderunde? anden køber havde meldt bud ud, og mægleren fik nok snakket lidt over sig for de fik sagt hun havde budt meget under prisen, for der skulle laves meget syntes de, Men hvad er taktikken her uden at skulle slippe alt for meget for huset det er sat til. ville gerne høre om nogen havde været ude i det før, tanken går jo meget på hvor meget vi skal byde lige nu.

pris på det der skal laves
sokkel - 20000kr
vvs - 17000kr

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Service aeg opvaskemaskine 500 kr.
  • Min bedstemor skal have hængt 12-15 billeder op, samt 3 spejle. Betonvægge 1.500 kr.
  • Ophængning af lampe 500 kr.
  • Clean my apartment 450 kr.
  • Hjælp til at bortskaffe ca. 1.5 m3 jord og grus gravet op i have. 750 kr.
  • Opsætning af gardiner og københavner skab 2.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal ud i budrunde
  • T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
    #1   30. aug 2013 I skal byde det som huset er værd for Jer, og selvfølgelig ud fra hvilken økonomi i har når i har sat penge af til istandsættelse.
    Min erfaring fra vores tidligere 60'er hus og også vores nybyggede hus er, at det i 9 ud af 10 tilfælde bliver væsentligt dyrere end man lige tror.

Men for at vende tilbage til min første linie, skal i byde således at bliver huset ikke Jeres, kan i se hinanden i øjnenene og sige. OK så var det ikke det vi skulle have. Det er dumt at fedtspille for så at ærge sig i flere måneder. Og 100.000 fra eller til på et 30 års kreditlån er fuldstændig ligegyldigt.

Ovenstående er selvfølgelig blot min holdning og skal ses i lyset af at du selv skriver "drømmehuset".

• Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 39
    #2   30. aug 2013 som TB også skriver skal i vurdere hvad huset er værd for jer, for husk der er virkelig mange huse til salg og ved at jeg selv ville have ærgret mig over hvis jeg havde budt for højt ifht. hvad i synes huset er værd smiley men du skriver ikke hvor meget huset er udbudt til samt hvor nyt/gammelt huset er smiley ?

Kommentér på:
Skal ud i budrunde

Annonce