{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.041 visninger | Oprettet:

Køb af hus - gældende vurdering {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Min kæreste og jeg står overfor et muligt huskøb. Huset bliver solgt som dødsbo gennem ejendomsmægler og står til en pris et godt stykke under den sidste vurdering fra skat i 2012 hvor det blev vurderet som det står. Huset skal renoveres for et mindre beløb som vi rengte med vi ku låne i friværdien. Men nu har en kammerat så fortalt at den pris man køber huset til vil gælde som vurderingen det næste halve år, og først der vil vurderingen hoppe tilbage på det normale niveau. Er dette korrekt ? smiley

Med andre ord vil der jo så ikke være meget friværdi i til ombygningen.

Jeg er lidt rookie på hus området, da det er mit første huskøb jeg står overfor.

Mvh Christian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af hus - gældende vurdering
  • #1   12. jun 2013 Det er der intet om, man kan ikke bruger den kommunale vurdering til en skid,egentlig kan man heller ikke bruge egnedommælerens til meget.
    Hvis i skal låne penge i huset, så få de forskellige kreditforeninger ud og få lavet en vurdering, Det kan være i kan låne til køb og istandsættelse,vil de ikke låne jer til huset eller ikke ret meget, så ved i at der ikke er store chancer for at låne til istandsættelse...


Kommentér på:
Køb af hus - gældende vurdering

Annonce