{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.630 visninger | Oprettet:

bruno c
bruno c
Tilmeldt:
24. jun 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

køb af hus {{forumTopicSubject}}

hej

jeg har fundet en ubeboet går som en landmand har op købt pga jorden. selve huset er i meget dårlig stand.

hvad skal der til for og købe sådan et hus?

jeg ville så nødig at det skulle igennem en ejendomsmægler da de tager alt for meget for sådan noget.

hvilke ting skal man have fag folk til og gøre, tænker på skøde skal nok laves af en advokat. eller hvad?

MVH Bruno


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af hus
  • #1   25. jun 2009 jah.. få fat i en advokat, og en ejerskifteforsikring, ville være ret så smart at få lavet også.
    Ellers få et par håndværkere med derud, og få så kigget det hele igennem.


  • #2   25. jun 2009 vi havde en bygge sagkyndig med ud at kikke på hus for os (selvom det var gennem egndomsmægler) og rigtigt nok det første hus var ikke pengene værd overhoved, men det næste var i tip top nærmest der var kun 2 ting han syndes man burde lave om, og det er så det hus vi valgte at købe smiley

  • bruno c
    bruno c Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   25. jun 2009 jeg er selv håndværker, det er også lidt der for jeg vil købe et faldefærdigt hus.

    er der regler for hvor billigt han må sælge huset for. må han sælge det for 50,000kr eller er der nogen andre som skal vudere hvad det skal koste?


  • #4   25. jun 2009 Han bestemmer selv hvad han vil tage for det...
    Hvis i vil købe, og aftale det med ham, så kan i godt få en ejendomsmægler os til og hjælpe med de andre ting der er med i et køb...


  • bruno c
    bruno c Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   25. jun 2009 okay. tak for hjælpen

Kommentér på:
køb af hus

Annonce