{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

Herdis V
Herdis V
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 58

Byggetilladelse? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Håber i kan hjælpe mig endnu engang smiley

Min kæreste og jeg skal have lavet en mindre tilbygning under allerede eksisterende tag (burges nu som overdækket terasse), men da vi gerne vil have større køkken og entré skal denne udbygges for 110.000 kr.

Vi fik at vide fra kommunen at der skal laves facadetegninger og varmetabsberegninger. Hvem søren skal vi få til det? Er det en arkitekt?

Undskyld min dumhed smiley

mvh Herdis

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåmaskine kniv er bøjet, skal rettes ud og slibes 400 kr.
  • Ophæng af plisse’ gardiner og tilskæring 1.000 kr.
  • Reparation af fejl 44 AEG opvaskemaskine samt optimering af afløbsslanger og vandtilførsel 1.030 kr.
  • Fjerne ukrudt 600 kr.
  • Toilet løber. Geberit. 1.000 kr.
  • Reparation/service plæneklipper 820 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Byggetilladelse?
  • Herdis V
    Herdis V Tilmeldt:
    jun 2008

#1   9. dec 2008 jamen vi er fra Sønderjylland.. men kan ikke lige se hvor langt væk du er :o)

• #2   9. dec 2008 jeg har lige lært at lave varmetabs berygninger i skolen

• Herdis V
    Herdis V Tilmeldt:
    jun 2008

#3   9. dec 2008 Er det nemt at lave den beregning? Er ikke matematikgeni, så tror ikke jeg kan klare den opgave selv smiley

• #4   9. dec 2008 Hvorfor de beregninger?, hvis man nu laver detr efter de gældende standarser, der er for tiden.....

• Herdis V
    Herdis V Tilmeldt:
    jun 2008

#5   9. dec 2008 Standarder?? Jeg forstå ingenting, hehe.. jeg har aldrig været med til udbygning før, så er fuldstændig blank omkring hvem vi skal have fat i og hvad vi skal gøre med dette projekt..

• #6   9. dec 2008 nej det ikke ikke så slemt. mener du på rockwool hjemmeside kan hente et program (gratis og lovligt) hvor du vælger dine matrialer og så kan den hjælpe dig med beregningerne...

Det hedder noget med build desk tror jeg nok

Hvis du har nogen spørgsmål kan du spørger så svare jeg så godt du kan.

Det med standarder, man skal beregne det for at se om man overholder de standarder som der er, tror de bliver spurgt nu hvor de vil bevare et gammelt tag som jeg har forstået det.

Ellers prøv google og søg efter guide til beregning af u-værdi eller varmetab

• #7   9. dec 2008 Gå til en arkitekt eller bygnings konstruktør, evt en tegnestue...

Hvor er du fra i sønderjylland, jeg kan evt. hjælpe dig med tegningerne men ikke varme beregningen

• Herdis V
    Herdis V Tilmeldt:
    jun 2008

#8   10. dec 2008 Vi bor i Tinglev.. tæt på grænsen til Tyskland smiley Det er i nærheden af Åbenrå..

Kommentér på:
Byggetilladelse?

Annonce