{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
18.294 visninger | Oprettet:

rabat på køkken? hvad har i fået? {{forumTopicSubject}}

jeg er ved at skulle bestille køkken, men synes de forskellige firmaer holder noget meget igen med rabatterne.. hvor meget har i kunnet forhandle jeres køkkener ned i? ud fra den angiverne vejl. pris?

det skal siges at der ikke er sparet på noget, da jeg har valgt en masse gode og halvdyre løsninger. så det e ikke discount køkken, samt at jeg skal have bad og entre med i samme omgang også

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af spejl 20.500 kr.
  • Help with lifting a tumbler dryer 80.000 kr.
  • Græsslåning 20.500 kr.
  • Græsklipning 55.000 kr.
  • Skiftning af brændeovn 350.000 kr.
  • Fældning af lille kirsebærtræ 80.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rabat på køkken? hvad har i fået?
  • #1   31. mar 2012 invita køkken med alt i hvide vare til 60.000.. der fik jeg 38 % i snit.. altså de er trukket fra de 60...

• #2   31. mar 2012 jeg købte køkken i tyskland hos kuche aktuell med alle hvide i høj lakeret glans vare kig på billeder i mit album...

de leveree og mønteret

• #3   31. mar 2012 inkl alle hvide vare

• Susanne H B
    Susanne H B Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 31
    #4   31. mar 2012 Brian og Michelle

Hva style var det og hvilken invita forhandler!??

• #5   31. mar 2012 vi købte ved Kvik.
    ialt med Simens hvidevarer blev det 82000,- og hvis vi slog til inden ugen var omme kunne vi få det til 60000kr... Og det gjorde vi smiley

• #6   31. mar 2012 husk på kvalitet..

bedst kvalitet er lakerede køkkenet

• #7   1. apr 2012 40 %

• #8   1. apr 2012 Jeg fik 100 % rabat det sagde jeg nemlig til køkkencenteret jeg ville have også satte de prisen udfra det og gav mig 100 % rabat, så nu kan jeg gå rundt og være glad fordi jeg fik en masse rabat...

Håber du kan se min pointe, du skal vælge hvilket køkken du vil have også rundt og presse prisen på det konkrete køkken... Så ved du hvor du får mest for pengene...

• #9   1. apr 2012 da vi ville købe køkkenet vi fik tilbud fra kvik 105.000 kr inkl hvidevare i højglans lakerede men Vi skal selv hente og skal selv mønteret...

men jeg købte i tyskland for meget lavere pris inkl levering og møntering smiley

• #10   2. apr 2012 Frederik S - 100% rabat er jo gratis ..... fik du dit køkken gratis ;o) ???

• #11   3. apr 2012 elmedin J - Hvor i alverden har du den påstand fra, at lakerede køkkener er bedste kvalitet?

• #12   3. apr 2012 kig på prisen så det siger alt.. gå til kvik ,inveta,hth eller anden sted så du kan se forskelle i prisen
    1. normal træ
    2. lakærede tre med folie
    3. og sidsde bedste kvalittet lakærede træ. osv..

men det er forskelle imellem lakærede køkkenet med folie..og lakærede køkkenet så det er 2 forskelle ting..

lakærede køkkenet med folie er lavere kvalittet his du laver revne på køkkenet det kan ikke poleres..

den anden slags bedste og dyreste kvalitet er lakærede køkkenet det er lak som det bruges på bilen... og træ blev lakærede flere gang og hvis der komme skade eller revne så du kan poleret den ligesom som vi poleres vores biler p

gå bare til køkken foretninger så du kan se bare hvad storre forskelle i prisen..

prisen sige alt...:)

• #13   3. apr 2012 elmedin J - der tager du fejl. Prisen er ikke altid ensbetydende med god kvalitet. Der findes flere dyre køkkenmærker, hvis kvalitet er ringere end det billigere firmaers produkter.

Lakeret træ med folie .....hvad er det helt konkret ??? Mener du dermed de billigste billige køkkener fra byggemarkeder ?

IKEA f.eks., har faktisk god kvalitet til billige penge, selvfølgelig skal man se på produktet, om det er laminat (er det det du kalder folie?) massivt træ eller højglans.

Men nej - høj pris er ikke ensbetydende med høj kvalitet.

• #14   4. apr 2012 Det var da noget værre fis... Du har tildels ret... Højglans bliver auto lakeret, men LANGT fra det mest holdbare, ja det dyreste men ikke mest holdbare... Skal man have et køkken der kan holde til lidt af hvert skal man vælge en laminat front med træ lister... Arbejder selv ved HTH, så ved hvad jeg snakker om...

• #15   4. apr 2012
    det ved jeg godt dyrest skal være aldit bedst men min mening er stadig prisen siger alt..
    der
    er sammen hvis vi sammeliger bil audi , mercedes osv,, med bil fiat , suzuki osv.. så de er lang billiger end de dyreste bil har de samme kvalittet som de dyreste bil HELT SIKKER NEJ

så derfor sagde jeg prisen siger alt..

men det er min mening og vi har alle forskelle mening ,, det respektere jeg.

• #16   4. apr 2012 Og inden for HTH og Invita udgår autolakerede produkter... Det er for dyrt at få dem lakeret iforhold til hvad fortjenesten er.. De bliver så erstattet med en Højglans laminat...

Men tilbage til emnet...

Hvis det skal være til konkurrence dygtige priser vil jeg da sige HTH gør det selv, der er godt nok et begrænset slags fronter man kan vælge i forhold til Forum..

Ja, jeg arbejder ved HTH, men vil helt klart anbefale det.. De er så vidt jeg ved det eneste danske firma (Invita, HTH UNO form og andre datter selskaber) der køre efter kvalitets normen - ISO9000- som er den mest strikse..

Håber du finder et køkken uanset hvilken producent, så længe du bliver glad for det smiley

• #17   4. apr 2012 jeg har fået priser fra hth, svane, tvis og kvik (mest fo at se hvad de kunne lave det til) hælder dog mest til tvis, men det har lige så meget med en god sælger der sætter sig ind i ens projekt og forstår de ting man ønsker at gøre smiley men ja normen er åbenbart at man siger "det render op i xxx.xxx kr, men jeg vil give dig 20% rabat" uden man selv har snakket om pris osv... derfo kan jeg konkludere at vejledende priser kun er sat højt for at give gode % rabatter, så folk tror de får mere end de gør, men prøver bare at finde ud af hvor mange % de automatisk slår af, og hvor meget man derudover kan forhandle sig til, og hvornår man skal føle at nu ha man presset dem dertil hvor man kan (er jyde så der findes ikke faste priser, kun priser at forhandle ud fra)

• #18   5. apr 2012 mit råd til dig besøg kuchen aktuell i tyskland så du kan få god pris..

ved ikke hvor du bor..

kig billede i mit album af vores nye køkkenet som vi købte hos kuchen aktuell..

vores køkkenet er højglans lakæret
    vi fik alle nyeste hvide vare i prisen
    vi fik levering
    vi fik møntering
    for 8700 € så der er ca. 65.000 kr..

for samme køkkenet i danmark vi fik tilbud over 100.000 kr. og vi skal selv mønteret den..

Kommentér på:
rabat på køkken? hvad har i fået?

Annonce