18.294 visninger
|
Oprettet:
rabat på køkken? hvad har i fået? {{forumTopicSubject}}
jeg er ved at skulle bestille køkken, men synes de forskellige firmaer holder noget meget igen med rabatterne.. hvor meget har i kunnet forhandle jeres køkkener ned i? ud fra den angiverne vejl. pris?
det skal siges at der ikke er sparet på noget, da jeg har valgt en masse gode og halvdyre løsninger. så det e ikke discount køkken, samt at jeg skal have bad og entre med i samme omgang også
mar 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 90
okt 2011
Følger: 1 Følgere: 9 Emner: 41 Svar: 132
de leveree og mønteret
okt 2011
aug 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 31
Hva style var det og hvilken invita forhandler!??
jul 2008
Følger: 1 Boliger: 1 Emner: 6 Svar: 49
ialt med Simens hvidevarer blev det 82000,- og hvis vi slog til inden ugen var omme kunne vi få det til 60000kr... Og det gjorde vi
okt 2011
bedst kvalitet er lakerede køkkenet
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 53
dec 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 263
Håber du kan se min pointe, du skal vælge hvilket køkken du vil have også rundt og presse prisen på det konkrete køkken... Så ved du hvor du får mest for pengene...
okt 2011
men jeg købte i tyskland for meget lavere pris inkl levering og møntering
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 143 Svar: 3.187
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 33
okt 2011
1. normal træ
2. lakærede tre med folie
3. og sidsde bedste kvalittet lakærede træ. osv..
men det er forskelle imellem lakærede køkkenet med folie..og lakærede køkkenet så det er 2 forskelle ting..
lakærede køkkenet med folie er lavere kvalittet his du laver revne på køkkenet det kan ikke poleres..
den anden slags bedste og dyreste kvalitet er lakærede køkkenet det er lak som det bruges på bilen... og træ blev lakærede flere gang og hvis der komme skade eller revne så du kan poleret den ligesom som vi poleres vores biler p
gå bare til køkken foretninger så du kan se bare hvad storre forskelle i prisen..
prisen sige alt...:)
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 143 Svar: 3.187
Lakeret træ med folie .....hvad er det helt konkret ??? Mener du dermed de billigste billige køkkener fra byggemarkeder ?
IKEA f.eks., har faktisk god kvalitet til billige penge, selvfølgelig skal man se på produktet, om det er laminat (er det det du kalder folie?) massivt træ eller højglans.
Men nej - høj pris er ikke ensbetydende med høj kvalitet.
aug 2008
okt 2011
det ved jeg godt dyrest skal være aldit bedst men min mening er stadig prisen siger alt..
der
er sammen hvis vi sammeliger bil audi , mercedes osv,, med bil fiat , suzuki osv.. så de er lang billiger end de dyreste bil har de samme kvalittet som de dyreste bil HELT SIKKER NEJ
så derfor sagde jeg prisen siger alt..
men det er min mening og vi har alle forskelle mening ,, det respektere jeg.
aug 2008
Men tilbage til emnet...
Hvis det skal være til konkurrence dygtige priser vil jeg da sige HTH gør det selv, der er godt nok et begrænset slags fronter man kan vælge i forhold til Forum..
Ja, jeg arbejder ved HTH, men vil helt klart anbefale det.. De er så vidt jeg ved det eneste danske firma (Invita, HTH UNO form og andre datter selskaber) der køre efter kvalitets normen - ISO9000- som er den mest strikse..
Håber du finder et køkken uanset hvilken producent, så længe du bliver glad for det
nov 2008
Følger: 1 Boliger: 1 Emner: 6 Svar: 42
okt 2011
ved ikke hvor du bor..
kig billede i mit album af vores nye køkkenet som vi købte hos kuchen aktuell..
vores køkkenet er højglans lakæret
vi fik alle nyeste hvide vare i prisen
vi fik levering
vi fik møntering
for 8700 € så der er ca. 65.000 kr..
for samme køkkenet i danmark vi fik tilbud over 100.000 kr. og vi skal selv mønteret den..
rabat på køkken? hvad har i fået?