juhuu, farvel gamle grimme køkken!! {{forumTopicSubject}}
Som nogen måske så, spurgte jeg til nogle køkken firmaer igår, og vi var ude og kigge i dag, og fandt lige det køkken det skulle være, vi har lavet en kontrakt osv, men ham køkkensælgeren , kommer bare lige på torsdag og tager de præcise mål, og så mangler vi lige datoen for hvornår opsætningen begynder... Vi fik en del ekstra rabat, så jeg kunne få et nyt blandingsbatteri og få 2 skabe på modsatte væg, som jeg drømte om, ellers var budgettet sprunget.. Vi måtte desværre nøjes med en sektion af skuffer, og derfor stort set kun have skabe, men jeg er nu meget godt tilfreds alligevel.
Det er dette køkken vi har valgt, det kommer jo så bare slet ikke til at se sådan ud, da vores køkken er meget mindre og anderledes, men er med disse låger , vi får så også kun 1 glas skab, resten bliver med alm.låger.
(link fjernet)
Bordpladen er på dette link nr.2136 , og det samme laminat, kommer op på væggen mellem bordplade og overskabe, bliver bare sååå fint .. (link fjernet)
maj 2010
Følger: 1 Boliger: 1 Emner: 10 Svar: 38
Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
Hvor mange år løber det så over med de 500 kr. Bortfalder de ikke igen på et tidspunkt?
Det blir helt helt andet køkken i får der, når jeg ser det gamle, i har nu.
Hold da op ......
maj 2010
Følger: 1 Boliger: 1 Emner: 10 Svar: 38
Og ja, det bliver bare SÅ lækkert at få nyt køkken, og ja fuldstændig anderledes.. Og så får jeg jo også 2 underskabe over på modsatte væg, som egentlig er tom nu, bortset fra kosteskab og køleskab, bliver simpelthen så fedt...
juhuu, farvel gamle grimme køkken!!