{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vinduer og døre Polen
  • #1   16. dec 2010 de polske vinduer og døre som jeg har set (har en onkel der er polak) de har bare været PISSE grimme, og er slet ikke på højde med dansk byggekvalitet

min faster som har fået monteret polske vinduer og døre i huset, der er de ikke ordtlig isoleret, så der er konstant fugt på indersiden af karmen, så det driver ned af karmen

jeg synes det er et RIGTIG dårligt sted at spare penge, du kan være rigtig uheldig at få nogle skirig skodvinduer, som er meget LIDT energirigtige

energiglas kender de ikke til i polen

• Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 3 Følgere: 4 Svar: 73
    #2   16. dec 2010 Det var dælme ikke noget jeg ville invistere i...
    Så hellere spare lidt mere op...

Jeg kan nævne en stribe af bekendskaber der ville spare på det punkt og bestilte i polen eller for billige danske vinduer for den sags skyld - og det er ikke lykkelige historier vi snakker om....

• bim bum .
    bim bum . Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #3   16. dec 2010 bare en lille tanke. men måske man skulle sætte pengene i danmark frem for polen, jeg selv står og mister et job snart pga firmaet rykker til polen og det bliver da ikke bedre hvis vi bliver ved med at ligge vores penge der nede ;o)

• #4   16. dec 2010 Tak for jeres input, vi vil tænke meget over det, og hvis flere har nogle input gode/dårlige må i gerne komme med dem.

Salem
    Du har ret, og det vil vi også gerne, men vi er i gang med et stort projekt og vi skal bruge rigtig mange ting, men hvis kvalitetn ikke er med så er der heller ingen interese

Jeg fandt et firma, som jeg desuden venter på et vindue fra her i morgen, Danske-vinduer.dk det virker til at være et godt solidt dansk firma smiley

• Manny !
    Manny ! Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 35
    #5   16. dec 2010 Jeg kan kun bekræfte hvad flere andre har sagt, kvaliteten på polske vinduere og døre er generelt langt under standarten herhjemme. Jeg har set flere steder hvor folk har købt polske vinduer der hverken har været tætte, eller forsynet med energiglas, de bevægelige dele har været i meget ringe kvalitet osv. Jeg skal selvfølgelig ikke sige at det er generelt for alle polske vinduer, du kan muligvis finde noget fornuftigt. Men overvej lige en ekstra gang hvilke bekostninger der kan være ved evt. energitab på sigt, besværligheder ved evt. reklamation, kortere levetid etc.

• Mr. B
    Mr. B Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 68
    #6   16. dec 2010 Tjek evt. billige vinduer (dels pga kronekursen) i Sverige.

Vindue = fönster (på svensk)

smiley

• #8   18. dec 2010 Så vidt jeg ved, er der også kr. at spare på at købe dansk fremstillede vinduer & døre i Tyskland - f.eks. KPK.
    Jeg har ikke undersøgt det selv, såved ikke hvor meget der er at hente. Sverige kunne også være et bud.

• nicolaj m
    nicolaj m Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 56
    #9   19. dec 2010 allan det kommer vil and på hvorfor et firma man handler med. der nede

er i kontakt med et firma fra polen som for lavet dem i tyskland...

ps det der med at støtte danske firma er det vi skulle.....
    men det skulle vi nok også gøre når det handler om fødevare

• #10   20. dec 2010 nicolaj M - KPK er jo et dansk firma, så man støtter jo inddirekte dem, hvis man køber det mærke i et andet land.
    Man kan jo så undre sig over, at vi kan købe den samme vare i et andet EU-land til billigere pris end i DK.

Kommentér på:
vinduer og døre Polen

Annonce