4.878 visninger
|
Oprettet:
vinduer og døre Polen {{forumTopicSubject}}
Hej, er her nogle som kender nogle firmaer i Polen som kan levere vinduer og døre ?
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 378
min faster som har fået monteret polske vinduer og døre i huset, der er de ikke ordtlig isoleret, så der er konstant fugt på indersiden af karmen, så det driver ned af karmen
jeg synes det er et RIGTIG dårligt sted at spare penge, du kan være rigtig uheldig at få nogle skirig skodvinduer, som er meget LIDT energirigtige
energiglas kender de ikke til i polen
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 4 Svar: 73
Så hellere spare lidt mere op...
Jeg kan nævne en stribe af bekendskaber der ville spare på det punkt og bestilte i polen eller for billige danske vinduer for den sags skyld - og det er ikke lykkelige historier vi snakker om....
jun 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
dec 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Salem
Du har ret, og det vil vi også gerne, men vi er i gang med et stort projekt og vi skal bruge rigtig mange ting, men hvis kvalitetn ikke er med så er der heller ingen interese
Jeg fandt et firma, som jeg desuden venter på et vindue fra her i morgen, Danske-vinduer.dk det virker til at være et godt solidt dansk firma
jun 2008
Følger: 1 Svar: 35
okt 2009
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 68
Vindue = fönster (på svensk)
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 143 Svar: 3.187
Jeg har ikke undersøgt det selv, såved ikke hvor meget der er at hente. Sverige kunne også være et bud.
okt 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 56
er i kontakt med et firma fra polen som for lavet dem i tyskland...
ps det der med at støtte danske firma er det vi skulle.....
men det skulle vi nok også gøre når det handler om fødevare
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 143 Svar: 3.187
Man kan jo så undre sig over, at vi kan købe den samme vare i et andet EU-land til billigere pris end i DK.
vinduer og døre Polen