{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.839 visninger | Oprettet:

Døre og vinduer NY {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den situation haar allerede brugt mange penge på huset men indgangsdørerne samt døren til haven fra siden af huset forskellige døre,samt 2 er rimelig ringe stand.

Synes hvide døre er pæne helst med små glas så det ik bare er knjuse og bryde ind..

Men hvor køber i døre som er billige? Hvis man skal have dør der lige passer ude skifte karm..er der steder man kan få bygget dør?

Jeg bor i herning gerne i her i egnen..send gerne info eller link TAK

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Døre og vinduer NY
  • #1   17. jun 2012 Husk på energimæssigt kan det ikke svare sig at gå på kompromis... Lidt ligesom kviklån det luner nu og her men på lang sigt bliver det skidedyrt...

• #2   17. jun 2012 ja men de omtalte døre har ik store betydning for varme osv..2 ingange er op til bryggers og entre;)

de andre er ene i garagen den anden udefra til haven..

vil have pæne hvide døre;)

• #3   17. jun 2012 Hvis det skal være billigt, så skal du skifte både karm og rammer. at få fremstillet rammer til eksisterende karme, koster spidsen af en jetjauer

Jeg interreserer mig ikke for billigt skrammel, så jeg kan ikke give dig et link til billige vinduer og døre, så du må blot google dig frem til billigste sted. måske du skulle kaste et blik på noget fra polen?

mvh Frank

• #4   17. jun 2012 Hvad med dba.dk der kan du sikkert godt finde noget billigt...

Kommentér på:
Døre og vinduer NY

Annonce