{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.314 visninger | Oprettet:

Nadja A
Nadja A
Tilmeldt:
22. jun 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Det gør Så Ondt at Miste En man elsker {{forumTopicSubject}}

Håber i har tålmodighed til at læse det da det virkelig er noget der har berørt os alle meget og da det lige er sket har det været hårdt at skrive, men har brug for at få det ud!..

Kenzo fik jeg da han var 8 uger gammel.. Havde ham lidt over et år, men han blev tydeligt mærket efter han blev overfaldet flere gange.. Så han flyttede ud til min far hvor han ku bo på en stor gård uden andre hanhunde i nærheden..

I Onsdag´s d. 27/08-08 ringede min far og sagde de ikke kunne have Kenzo mere og om jeg ville ha´ ham tilbage, han var min baby, så selvfølgelig ville jeg det..

Torsdag d. 28/08-08 så jeg min far for sidste gang. Han var nede for at se hvordan vi havde det i huset, kan huske hans blik da de kørte, et opgivende blik, jeg sagde jeg elskede ham og han sagde det samme til mig..

Fredag. d. 29/08-08 kl 11.11 ringede min far og sagde jeg skulle passe godt på familien, han elskede os alle sammen, men kunne ikke magte det mere, det hele havde taget overhånd.

Jeg forstod ingenting, men kan huske jeg sagde at han skulle huske på at han havde Stella (hans kæreste) og 4 børn som elskede ham, men det var åbenbart ikke nok..

Omkring 15.30 ringede Stella til og g hun græd, hun kunne næsten ikke snakke, hun havde fundet min far ovre på loftet i laden, han efterlod sig, hans kæreste og 4 børn, min lillebror på 8, mine søstre på 18, 21 og mig på 23..
Han havde skrevet et afskedsbrev, men det gør så ondt, er nødt til at få det ud, kan ikke have det længere inden i mig..

Himlen er blevet en stjerne rigere, vi vil aldrig kunne forstå hvorfor du handlede sådan som du gjorde, men vi bebrejder dig intet og elsker dig for altid!
R.I.P Vores elskede far som blev taget fra os alt alt for tidligt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det gør Så Ondt at Miste En man elsker
  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #1   31. aug 2008 Nadja, vi sender de Hjerteligste tanker, til dig og din familie.
    I går en svær tid i møde, pas godt på hinanden..............



  • #2   31. aug 2008 virkelig trist at høre og sender de varmeste hilsner herfra, men bliver nødt til at sige det at det virkeligt er usselt gjort.



  • #3   31. aug 2008 Åh Nadja, bliver meget ked af det indeni over at læse det der er sket. Føler virkelig med dig. Har jo selv mistet min mor for nylig, dog ikke på samme måde som din far. Dig, dine søskende og Stella, må virkelig huske at være der for hinanden. Det er mine søskende ikke og det mangler man. Og så er det rigtigt godt at skrive de tanker ned man går med, det letter rigtigt meget. Jeg mistede min far i 99`og gik fuldstændig ned. Havde psykolog og hun sagde at, jeg skulle skrive et brev, til mig selv og fra mig selv. Om alle de tanker jeg gik med omkring min far. Det hjalp utrolig meget, så måske det var noget du kunne bruge i din bearbejdning af din sorg. Kæmpe trøste kram herfra.

  • Mac & Kiki .
    Mac & Kiki . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 101
    #4   31. aug 2008 har virkelig virkelig ondt af jer og føler med jer...

  • #5   1. sep 2008 jeg har medfølelse med dig

  • #6   1. sep 2008 er frygtelig ked af at høre du har mistet din far, i må jo som familie søtte jer op af hinanden og holde hagen højt igennem en svær tid

    men det er desværre en meget selvisk ting folk kan finde på at gøre ved sig selv

    du skriver bare igen hvis der er mere på hjerte


  • Nadja A
    Nadja A Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #7   1. sep 2008 Tusind tak alle sammen, det varmer virkelig indeni når folk man ikke kender viser sådan en omsorg..
    Nej, vores far er ikke blevet begravet endnu, der skal holdes ligsyn idag, så de er sikre på at han ikke fik hjælp til at komme herfra..
    Det er stadig svært at skrive og snakke om, men jeg har, sammen med søskende og min fars kæreste fået bevilliget psykologhjælp så vi har en lille chance for at komme bare lidt videre, men det er så hårdt at jeg ikke kan beskrive det med ord, tankerne flyver rundt indeni hovedet og man ønsker konstant at det hele bare er en ond drøm og man kan vågne op og leve videre sammen, alle sammen..


  • #8   1. sep 2008 Det gør mig utroligt ondt at høre. Jeg har selv været i en situation, hvor en af mine nærmeste valgte livet fra. Man bliver ladt tilbage med så mange ubesvarede spørgsmål. Det e godt du åbner dig, og kommer ud med hvad du tænker og føler. Det er ikke sundt at brænde inde med. Sørg for at bruge os alle sammen, når du har brug for det. Sådan et tab tager lang tid at komme over. Og der vil vise sig både savn, sorg, vrede og smil i den kommende tid.

    Hvil I fred.


  • Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Svar: 3
    #9   1. sep 2008 Jeg er rigtigt ked af at høre det om din far. ved selv hvordan det er. mistede også min far for ca. 2 år siden ved selvmord og stedfar for 2.5 år siden. det er aldrig nemt. men vær glad for i har et afstedsbrev. håber du kommer dig. og læste lige i tog imod psykologhjælp, og det er også rigtigt godt. er ihvertfald ked af jeg ikke gjorde det. Men håber hele din familie kommer på rette vej igen, selvom det er svært.

  • #11   1. sep 2008 Åh nej..håber i kommer igennem den svære tid der kommer og snakker sammen meget selv om det er hårdt.Et kram herfra.

  • Minna C
    Minna C Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 1
    #12   1. sep 2008 Ej da :S Hvor forfærdeligt,,, man forstår ikke altid sådan noget... smiley
    R.I.P


  • #13   1. sep 2008 Hvor frygteligt, modtag min dybeste kondolance.

    Hvor egoistisk, det er frygteligt når nogen tager livet af sig selv, dumt.
    I må rykke tættere sammen og klare det i fællesskab.


Kommentér på:
Det gør Så Ondt at Miste En man elsker

Annonce