{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.745 visninger | Oprettet:

Jonas T
Jonas T
Tilmeldt:
21. aug 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Forsikring. Hvordan gør man nemmest {{forumTopicSubject}}

Hey
Da vi lige har fået brev fra vores forsikringsselskab, hvor der står vi stiger i pris på en række præmier, overvejer vi at flytte selskab.
Vil selvfølgelig gerne have det billigste sted, så jeg skal have kontaktet så mange som muligt, inden vi siger ja til noget.
Men hvordan gøres det lettest!?? Skal jeg ringe til ALLE selskaberne, og fortælle alt hvad vi vil have, pris, cpr-numre, bilmodel, årgang, antal børn, indbo osv osv osv!?? For så skal jeg da vidst have taget fri en dag.
Eller kan man sende en mail til alle selskaberne, hvori der står det samme!?? Det er lidt hurtigere for mig, og så har jeg efterfølgende nget på skrift.
Eller hvordan kan det ellers gøres!??
Hører gerne hvordan DU har fået dit forsikringsselskab og hvorfor netop dette.

Forstsat god søndag aften.


Jonas T


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring. Hvordan gør man nemmest
  • Jonas T
    Jonas T Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #2   15. nov 2009 Mogens S
    Vil gerne have en forsikringsmand ud og give det endelige tilbud, hos os. Men KUN det endelige tilbud. Har fuldtidsjob og 3 små unger, så synes sq ikke lige at have tiden til at have måske 10 af sådanne nogle rendende, hvis de på forhånd kunne have givet en overslagspris.


  • Dennis P
    Dennis P Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 59
    #4   15. nov 2009 www.forsikringsluppen.dk

    Her kan du sammenligne forsikringspriser, og hvad de dækker.
    HUSK! Dette er kun vejledende, og det er altid bedst at få en assurandør ud og give et specifik tilbud


  • #5   16. nov 2009 Skriv en mail og bed om et godt tilbud. Det var sådan jeg gjorde og jeg er mere end tilfreds :o)

  • Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
    #6   16. nov 2009 Idéen med at sende en mail rundt med samtlige oplysninger i, er faktisk rigtig god. Af to årsager:

    1. - Så viser du selskaberne, at alle har fået samme oplysninger og dermed kan de alle byde ind på helt samme vilkår.

    2. - Det sorterer allerede nogen fra, uden at du skal bruge krudt på det. Hvis de ser at du har anmodet om tilbud hos andre forsikringer end netop et pågældende, vil nogle opgive at give tilbud og give besked om det med det samme. Såre simpelt.


    Hvis du så alligevel synes at du gerne ville have haft et tilbud fra nogle af de selskaber som sprang fra i 1. og 2. runde, ringer du dem bare op istedet smiley

    Nogle firmaer er sultne efter kunder i den her tid og ved at sende den fælles mail rundt, vil du måske kunne presse nogle forsikringer en ekstra tand ned i pris smiley


  • pia p
    pia p Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 5
    #7   16. nov 2009 vi sad i samme situation med vores nuværende forsikringsselvskab.... bare vores husforsikring ville stige 1200 kr om året....
    Ringede til GF..... søde mennesker at snakke med... ordnede det over tlf, og fik så policer tilsendt vi kunne læse igennem... og var vi interesseret kunne vi bare skrive under og retunere.... det var sgu nemt...


  • #8   16. nov 2009 Jeg vil gerne lige gøre dig opmærksom på DAF/ETU. De er super billige.. Bare lige så du havde dem med i dine overvejelser..

  • #9   16. nov 2009 find et lokalt forsikrings selvskab de er som relg billigere end de store skiftede fra "u"tryg til fomo og sparede ca 8000 kr da de kunne lave min bil 6000 kr billigere smiley så ikke meget betænkningstid der da vores vilkå også kun blev bedre.

  • Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
    #10   16. nov 2009 Husk at læs betingelser grundigt igennem. Der er mange som fraskriver sig dækning ved at skrive kryptisk eller med særlige ordstillinger. Google hvad det præcis er for ting du skal være forsigtig med.

    Og husk så, at du ikke skal have forsikret hverken mere eller mindre end det du ejer, og forsikrer dig kun imod det du nu også har behov for. Der er ingen grund til at bruge 700 kr. på en rejseforsikring, hvis du aldrig rejser - eksempelvis.


  • #11   17. nov 2009 Jeg har LB, de er super billige og jeg har aldrig haft problemer med dækning.. tvært om dækker de alt hvad jeg nogensinde har bedt om.. Og jeg har endnu ikke fundet et selskab der kan hamle op med deres priser.. Jeg giver fx kun 378 for en indboforsikring med 1 mill i dækning.. Eneste minus er at man SKAL have et bestemt job for at kan have den, jeg er selv lærer, men mener også pædagoger kan få den...

Kommentér på:
Forsikring. Hvordan gør man nemmest

Annonce