{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.070 visninger | Oprettet:

Indretning af soveværelse {{forumTopicSubject}}

Har lige købt en kommode i stedet for mit skab, og mangler derfor et sted at hænge mine bøjler, og stille mine stilletter og støvler.

Har tænkt at jeg vil hænge nogle dybe kroge op ala dem her: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/60152590/ , til bøjler. Samt have et par svævehylder til mine stilletter. Men..

Hvor vil det se bedst ud at have krogene og hylderne? Samt hvilken farve vil hylderne kunne være? Mine vasketøjskurve vil jeg gerne have stillet bag badeværelsesdøren, men hvor kan jeg gøre af spejlet så? Vil helst det vender lodret.

Er slet ikke så kreativ i indretning, at jeg kan finde ud af hvad jeg skal gøre smiley

Fotoalbum: http://www.boliggalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=1251

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• skifte ben på seng 499 kr.
  • Haster: mit armatur drypper 500 kr.
  • Justere højden på TV og lampe 350 kr.
  • 2 ikea garderober skal samles 1.500 kr.
  • Upgrade balcony with powerline, lights & outdoor heater 2.200 kr.
  • Fjerne 3 radiatorer 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indretning af soveværelse
  • #1   13. jan 2012 To hylder i hvide. Den ene borer du op lidt højre en den anden.. Den høje hylde er til stiletter og den længere nede er til støvler smiley
    Grunden til at de ska være hvide er for at du kan se dine stiletter og støvler. Hvs du tager dem i sorte vil sorte stiletter og støvler forsvinde.. Og så er din kommode også hvid smiley køb evt de svævehylder som matcher malmkommoden smiley
    Hvis du kan få det til at passe med to hylder som tilsamme har længden på kommoden kunne du hænge dem derover,,

Alt efter hvor mange bøjler du skal have hængende, og til hvad, kan du hænge dem over sengen.

Personligt vil jeg IKKE have hylder over det sted jeg sover.. Tænk hvis det falder ned... smiley

Hvordan er din dør ? Tænker om spejlet kan sættes op på døren.. ? Det kommer også helt an på hviklen type du er og hvilke gæster du har.. Et spejl på en dør har nemt ved at baldre, men det ser godt ud smiley

• #2   13. jan 2012
    Spejlet kan evt blive der hvor det er nu (hvis det er det du tænker på) eller hænge det op bag de sorte kasse ting.. alt efter hvor høje de er, om de kan stå ved siden af hinanden eller om det er dem du vil flytte,,

Og så er jeg vild med at du har skiftet det store skab ud med kommoden.. Selv på billederne virker der mere ro over rummet smiley

• #3   13. jan 2012 Mulle_pige .

Det er nu ikke en MALM kommode smiley anyway..
    Super gode forslag, og noget ala det jeg selv havde i tankerne. Vil heller ikke bryde mig om at have hylder hængende over sengen, men var også i tvivl om det ville være for træls at det på bøjler hang over sengen.. Hylderne skulle ikke være sorte, præcis fordi stilletter i sort forsvinder, men havde overvejet de grønne der kan købes i Ikea, for at få lidt farve ind? Spejlet kan ikke hænge på en dør, det tør jeg ikke. Men de sorte "kasser" er dem der skal flyttes derhen hvor spejlet er smiley

Der er mere ro over rummet nu, er også rigtig glad for det kom ud. Som også var planen at det skulle smiley dog mangler der lige lidt før det bliver helt godt.

Kommentér på:
Indretning af soveværelse

Annonce