2.404 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til farver/indretning:) {{forumTopicSubject}}
Hej:)
Jeg har lige lagt nogle billeder ind af mit soveværelse og min ene gang. I soveværelset er der seng, kommode til tøj og rumdeler hvor mit tv står(som i kan se). Jeg er ved at få spat af at rummet bare er stort og hvidt! Jeg har tænkt på enten at male hele rummet i en farve, en enkelt væg eller tapetsere en enkelt væg:)
Gangen er jo bare, ja røv syg:) Aner ikke hvad jeg skal gøre der pga. alle de døre.. Synes ikke rigtig t man kan hænge noget op? Any ideas?:)
På forhånd tak:)
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Boliger: 2 Emner: 1 Svar: 28
Synes der ser meget trist og tomt ud. der mangler hygge
Jeg havde lavet nogle billeder (maler selv mine billeder derfor jeg skriver sådan) også sætte dem op . evt sætte nogle hylder op hvor man kan sætte lidt pynte ting el lignede på.
Følger: 3 Følgere: 2 Boliger: 1 Emner: 2 Svar: 47
Nu afhænger det jo meget af hvor meget tid og energi du har lyst til at bruge, men grundlæggende set er det jo to dejlige rum med hver sine forcer.
Opgangen har en fantastisk gammel trappe, som man jo evt. kunne male hvid for at gøre rummet større, i samme omgang kunne man male alle lister hvide for at danne en flot helhed.
Alternativt kunne man finde nogle billeder i samme farve som trappen for at skabe noget hygge.
Dejligt soveværelse med et pænt møbel dejlige vinduer og flot gulv, rummet mangeler egentligt bare noget hygge så er den hjemme. Lidt billeder og starin lys ville gøre underværker. Såfremt du ønsker at ændre farven ville jeg holde mig til lyse og lette farver da det er et lille rum. Men med hensyn til farver er det vigtigt at du lytter til din mave fornemmelse og vælger en farve der gør dig glad.
jan 2011
Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 3
Farvede rammer med sort/hvide billeder i på væggene
Gangen ville jeg male mørkerød med hvid trappe, lister og dørkarme og så hænge sort/hvide billeder op i sorte rammer.
Lidt som i denne film (dårligt kvalitets klip, men det ser virkelig godt ud)
http://www.imdb.com/video/screenplay/vi1586495769/
feb 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 3
Jeg tror jeg er kommet frem til dette indtil videre i soveværelset:
Listerne skal males hvide, de to vægge som sengen står op til males lysebrune med en hvid ramme omkring, et brunt lang luv tæppe foran malm kommoden, et langt spejl hænges vandret op over kommoden, en hvid bænk ved vinduet med noget lavendel farvet hynde, et langt sort gardin til at hænge "uden" for det indhak der er ind til vinduet, en flet gyngestol med et lammeskinds(look) tæppe og en standerlampe, lilla pyntepuder i sengen;)
Følger: 3 Følgere: 2 Boliger: 1 Emner: 2 Svar: 47
Hjælp til farver/indretning:)