{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.527 visninger | Oprettet:

Vicki L
Vicki L
Tilmeldt:
27. jan 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Hjælp til indretning og idéer! {{forumTopicSubject}}

Hey folks!

Jeg flytter til marts sammen med kæresten i en lækker 4 værelses lejlighed på 84m2.

Væggene er hvide og det hele ender lidt op i sort hvid, fx en sort chaiselong sofa og et 46 tommer tv.. stuebordet bliver hvidt og så med et glasbord som spisebord med sorte stole.

Der er også en bar..
Men eftersom det ikke bare skal være sort-hvidt, er der måske nogle der har nogle forslag?

Og nogle hjemmesider hvor man kan købe møbler og div:)

Jeg har natuligvis selv søgt og ledt inden, men måske har i noget jeg ikke har set endnu.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til indretning og idéer!
  • #1   1. feb 2010 Man kan jo sagtens få noget farve og "personlighed" ind med billeder, pynt og nips, tæpper, lamper osv. Evt. kan I sætte noget tapet på et stykke væg. Det har jeg gjort, og det gør en kæmpe forskel.
    Ellers er det rigtig svært at vælge ting via en hjemmeside, men de har mange fede "nips-ting" i fx ide møbler.
    Håber det kunne bruges smiley


  • Vicki L
    Vicki L Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #2   1. feb 2010 Mie R:

    Så selvom alle møbler næsten er sort/hvide, kan man nemt tilføje liv og personlighed ved at købe en masse nipsting som du kalder det? smiley

    Hvad med planter, hvad er bedst der?



  • #3   1. feb 2010 Planter kan man også bruge en del ad smiley De giver jo farve, og man kan også få mange fede krukker/skjulere..
    Jeg har valgt at samle de fleste grønne planter på en reol med 3hylder, så husker jeg at vande dem alle, samt det ser dekorativt ud.

    Jeg har selv mest sort og hvidt i min stue fx. Selv tapetet på min væger i sort/hvid, men har så nogen røde puder, rødt tæppe under sofabordet, røde og sorte bloklys og røde-sorte og sølv nips ting rundt omkring. og en enkelt rød hylde også. Så er der pludseligt lidt farve. Og så nogen røde malerier på væggene.


  • Nina P
    Nina P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 94
    #4   1. feb 2010 der er den der zara home den er god... udover det har jeg brugt trendsales meget til at finde alle de små søde ting:)
    men det kommer meget an på hvilken stil i ønsker derinde??


  • #5   1. feb 2010 Jeg synes en tur i Ikea giver rigtig mange gode ideer til indretning. Opretter lige et fotoalbum med 2 billeder jeg har lavet med inspiration fra Ikea. Just a moment..

  • #6   1. feb 2010 Her er billederne:
    http://www.boliggalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=726

    Ramme, billedet af muslinger samt sten er købt i Ikea. Muslinger, tang og siv har jeg selv hentet på stranden.

    Det fede ved denne slags billeder er, at man hurtigt og nemt kan skifte motivet, hvis man bliver træt af det.

    Til sommer vil jeg tørre en blomst og sætte den ind i midten i stedet for billedet af muslinger. Måske ligge nogle blade i bunden i stedet for sten. Sådan et dejligt sommerbillede, som man bliver glad af at se på smiley

    Go' fornøjelse med indretningen smiley


  • Vicki L
    Vicki L Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #7   1. feb 2010 Jeg takker for alle de søde besvarelser.. Jeg tror vi må ud og kigge lidt rundt, det er nok det mest effektive smiley
    Men tak!


  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #8   2. feb 2010 J L

    Den ramme du viser i dit fotoalbum.....hvordan lukkes den?
    Er det evt bare med et par hasper, eller ligende på bagsiden?


  • #9   2. feb 2010 Karin:
    Der er sådan en pap/træ plade, der holder det hele på plads. Der er nogle små metaldimser på rammen, som skal bøjes ned, så de holder pladen på plads.

    Var det forståeligt beskrevet?

    Rammerne kan købes i Ikea til 59 kr.


  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #10   2. feb 2010 Ja tak... fint, regnede også med at det var sådan noget.
    Tror man i "gamle" dage, kaldte det en kikkasse....


  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #11   3. feb 2010 Men det er da en rigtig god ide, så er der mulighed for nyt indimellem, uden det koster en bondegård....

  • #12   3. feb 2010 Nemlig smiley

Kommentér på:
Hjælp til indretning og idéer!

Annonce