{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.638 visninger | Oprettet:

Anja S
Anja S
Tilmeldt:
25. okt 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Flytte hjemme fra {{forumTopicSubject}}

Hvad mener I er det vigtigste at anskaffe sig når man for første gang flytter hjemme fra i en ungdomsbolig?

Manglede I at købe noget, eller var der noget I sagtens kunne have undværet?? Tænker på gryder, kander mm.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytte hjemme fra
  • Andreas B
    Andreas B Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Svar: 49
    #1   23. nov 2011 Jeg købte det efterhånden som jeg skulle bruge det.

  • #2   23. nov 2011 Anja jeg ville nok lave en liste med de ting jeg VED man skal bruge og så derefter købe det man kunne tænke sig


  • Klaus H
    Klaus H Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #4   23. nov 2011 En miniovn(hvis ikke der er ovn), brødrister, elkedel, og så et par skåle, tallerkner, glas osv... Tit findes de elartikler billigt i diverse tilbudsaviser. Under 100 kr per stk. Husk, du skal jo nok ikke bruge det om 10 år, så der behøves ikke at stå OBH på det...
    Hør i familien - alle, stort set i min familie havde en gryde, eller en pande de ikke skulle bruge længere, så dem fik jeg og smed ud når de var for dårlige. De spejlæg, og andre småting jeg lavede smagte fint af den grund... Det er sjældent Michellin mad der kommer fra en ungdomsbolig...

    Mvh
    Klaus


  • #5   23. nov 2011 En dåseåbner! smiley haha.

    Men når det er ungdomsbolig du flytter i, så vær opmærksom på om der er ovn og køleskab - det er nemlig ikke alle steder der er det (:


  • #6   24. nov 2011 En microovn.. Så kan du sgu altid få en eller anden form for varm mad smiley De fåes til en 400 kr og virker ganske fint smiley

    Alt andet kommer stille og roligt.. Når du står og mangler lige "dét" redskab skal du nok finde en løsning til du får købt det smiley

    Tillykke med boligen smiley


  • René Ø
    René Ø Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Svar: 20
    #7   24. nov 2011 HUSK en proptrækker. Det tog mig et par år, før jeg tog mig sammen til at anskaffe mig sådan en...

  • Anja S
    Anja S Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #8   24. nov 2011 Tak for svar smiley

    Mulle_pige:
    Har dog ikke fået egen bolig. Er bare ved at lave ønskeliste til Jul. Bliver 18 i Januar og regner så med at flytte omkring april, men det ved jeg ikke helt endnu smiley


  • #9   24. nov 2011 Arhh.. Jamen så trækker jeg mit tillykke tilbage til du har fået bolig smiley

    Ønsk dig evt gavekort til Ikea.. Der får du ret mange lækre ting til en billig penge smiley Bare du passer på, ikke at købe de tallerkner der larmer som negle på en tavle, når du bruger kniv og gaffel smiley


  • #10   25. nov 2011 Ønsk dig gavekort? Til imerco, jysk, kop og kande, inspiration, ikea, bilka, smiley

    Et must for mig da jeg flyttede hjemmefra, var at skabe hygge omkring mig, med sterinlys osv smiley
    Og self have de mest nødvendige ting som: bestik, tallerken, glas, møbler. osv osv..



  • #11   26. nov 2011 en hurtig liste:
    Seng el sovesofa
    evt sofabord
    spisebord + stole
    lamper
    Gardiner + stænger
    evt noget reol værk el hylder
    evt skab hvis dette ikke er indbygget.
    Håndklæder
    viskestykker
    klude
    gryder
    pande
    Bestik gaffel,kniv,skeer,teskeer.
    grydeskeer
    piskeris
    dåseåbner
    Tallerkener
    skåle
    salatbestik
    skærebrætter
    evt nogle opbevaringsbøtter til evt madrester som kan spises dagen efter


  • #12   27. nov 2011 Du kan også tage den nemme måde, og tulle rundt i din mors hjem og se hvad hun bruger smiley

Kommentér på:
Flytte hjemme fra

Annonce