{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.560 visninger | Oprettet:

sandra j
sandra j
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 1

Gorenje {{forumTopicSubject}}

Kender nogle af jer til dette mærke og hvad synes i?

Jeg overvejer meget kraftigt at anskaffe et køleskab (R60399DFW). Da det er blevet på tide at skifte det gamle ud og fik så øje på dette gorenje køleskab... Men jeg kender intet til mærket smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af rullegardin 500 kr.
  • Pudsning af vinduer 400 kr.
  • plæneklipper-service 485 kr.
  • Hjælp søges til ophængning af 77” OLED TV 343 kr.
  • Ukrudtsfjernelse forhave og baghave ved byhus 1.000 kr.
  • Prime and paint 65m2 ceiling (ceiling height 2.4m) 3.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gorenje
  • thomas e
    thomas e Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 85
    #1   6. sep 2011 har selv det mærker og det hat mine forældre også og det er rigtig godt synes jeg

• Jacob P
    Jacob P Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18
    #3   6. sep 2011 Har været hvidevare sælger i 7 år, og det er bestemt ikke et mærke jeg er bange for, kvaliteten er absolut i toppen, på trods af et lidt dårligt ry blandt mange mennesker. Købte selv et køl/frys fra dem sidste år... Dejligt skab...

• Karin
    Karin Hjælpe-administrator

Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #4   6. sep 2011 Jeg tror bestemt deres kvalitet er i orden i dag.....
    For mange år siden, da mærket kom på gaden, var det just ikke det bedste.... Vi kender en del, der havde vaskemaskine af dette mærke, ( incl. os selv ), hvor der ikke var andet en bøvl......
    Men det er som sagt, mange år siden. Syntes ikke man hører sådan til det mere.

• Jacob P
    Jacob P Tilmeldt:
    mar 2011

#5   6. sep 2011 Deres gamle vaskemaskiner var der rigtig mange problemer med, ja. Det var især motoren og følgeskader deraf, som ødelagde deres ry. Men idag laver de faktisk super gode vaskemaskiner, og har netop opkøbt Asko-Vølund her i foråret, som jo er kendt for at lave nogle af markedets bedste vaskemaskiner og opvaskemaskiner... Det siger en del om Gorenje. Det er et mærke der vil fremad, og det er de kommet...

• #6   7. sep 2011 Jeg sælger også hvidevarer og kan også sige go for Gorenje, og ja må jo give Jacob P ret med deres gamle vaskemaskiner, men hvis man snakker med folk der har et problem med dem er det også vaskemaskinerne der er problemet. det skal de nok komme efter, men har endnu ikke hørt nogle snakke dårligt om de kolde og varme produkter.

• Jacob P
    Jacob P Tilmeldt:
    mar 2011

#7   7. sep 2011 Lina og Kenneth, med den vaskemaskine du har, skulle du vel ikke arbejde i Elgiganten?

• #8   11. sep 2011 køber altid gorenje, har ALDRIG haft problemer med dem, heller ej deres vaske maskine smiley vi havde en i 6 år, og da vi flyttede havde vi kun haft 1 service besøg og det var slet ikke maskinen der var problemet smiley

Kommentér på:
Gorenje

Annonce