{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.742 visninger | Oprettet:

Gorenje Vaskemaskine (Fejlkode) {{forumTopicSubject}}

Har den her så ellers fine maskine, men den er begyndt at melde en fejlkode ca 5 min inde i programmet, og den gøre det ved alle de forskellige vaske...

Den skriver Fejl F5, har søgt på google om det men synes ikke jeg kunne finde noget svar på det, nogen der har haft samme problem.

Det er en gorenje WA65205

Håber på nogle kvalificerede svar

Mvh Kim

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af rullegardin 500 kr.
  • Pudsning af vinduer 400 kr.
  • plæneklipper-service 485 kr.
  • Hjælp søges til ophængning af 77” OLED TV 343 kr.
  • Ukrudtsfjernelse forhave og baghave ved byhus 1.000 kr.
  • Prime and paint 65m2 ceiling (ceiling height 2.4m) 3.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gorenje Vaskemaskine (Fejlkode)
  • #2   3. aug 2009 takker, vil lige lure lidt der smiley

• #3   4. aug 2009 vi har også en gorenje og da vores heller ikke virkede var det en modstand der var brændt af. fik en ny modstand sat på og nu køre det bare igen. kan bare ikke huske om det også var en fejlkode 5 eller hvad det var , men den kørte også lidt og så stoppede

• #4   4. aug 2009 Kim: okay hvor meget måtte i slippe for det så??
    Kom nemli til at tænke på at den er begyndt på det efter Hfi relæ i huset slog fra den dag

• #5   4. aug 2009 vi fik det lavet på garanti , der er jo 2års garanti på sådan noget. og hvis i har lavet en udvidet garanti da i købte den er det jo 5 års garanti. nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gammel jeres er.

• #6   5. aug 2009 Jamen det var en der fulgte med huset da det blev købt, og det er lidt over 2 år siden, og tvivler på at der er købt udvidet på den. Ved du om man på nogen måde kan finde ud af det, for har ikke kvitt på den og kender ikke gamle ejere

• #7   5. aug 2009 aner det ikke . det er vel at måle ledningerne igennem hvis man gider det. ellers er der mange tilsalg rundt omkring

Kommentér på:
Gorenje Vaskemaskine (Fejlkode)

Annonce