{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.381 visninger | Oprettet:

Steven K
Steven K
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

hus køb hvor hurtig fjerne de annoncen {{forumTopicSubject}}

hej jeg havde kigget på et hus som jeg rigtig gerne ville ha haft men ejendomsmægler sagde da vi så på det at papirne blev skrevet under idag da jeg ikke var den eneste intreasseret i det hus. hun sagd evi kunne byde men vi har valgt ikke at byde før vi viste om det var solgt. annoncen findes stadig på ders hjemme side hvor længe kan der gå før vi kan se om huset blev købt eller solgt mægleren er edc

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine 900 kr.
  • Passe hund i eget hjem 300 kr.
  • Hjælp til at indrette ældrebolig 1.480 kr.
  • skift af toilet 1.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt i bed og langs med hegn og i nedkørsel til garage 1.450 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hus køb hvor hurtig fjerne de annoncen
  • Steven K
    Steven K Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #2   30. aug 2011 mener det er 14 dage men det er fordi vores bud er lavere end dem som skulle skrive under at ¨vi ikke ville byde på det. men hvis det ikke er blevet solgt så ville vi byde.. nogle der ved om de evt bruger det som et salgs trick for at få folk til at byde et højt beløb på huset?? siden hun siger der er en købet til det det har været til salg 1 år så det virker underligt at lige i det samme som vi kigger er der en køber

• Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
    #4   31. aug 2011 Giv ikke mere for huset, end i har råd til og som I mener at huset er værd. Der er masser af drømmehuse, og folk der kommer med sætningen "Er det drømmehuset, betyder 100.000 kr. knap så meget", har enten et for godt betalt job eller dårlig sans for økonomi.

Smid som Kenneth P skriver, et bud ind hos ejendomsmægleren, og hvis huset er solgt, er det jo nok allerede solgt nu, og så er jeres bud overflødig. Omvendt, kan det være et salgstrick, og så er spørgsmålet om Jeres bud ikke er en start for mægler, til at få solgt boligen. Mæglere er iøvrigt sultne for tiden, så tag ikke fejl af hvad de kan finde på for at få et salg i stand! smiley

• #5   31. aug 2011 Et salgstrick? Det er godt nok et vovet salgstrick på et hus der har været til salg i et år... En mægler er jo kun intresseret i at komme af med huset, så han kan tjene penge, hvorfor skulle han fortælle dig en løgn som med 99% chance gør at du begynder at lede efter et andet hus...

Det er jo ikke lige frem fordi køberne står i kø for at handle mere, så de kina tricks er nok lagt i skuffen...

• Jacob J
    Jacob J Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #6   31. aug 2011 Der gik næsten en måned før mit blev taget af nettet, fra jeg havde skrevet under på papirerne

• #7   4. sep 2011 Tror det er meget forskelligt! - Har oplevet en måned før det blev taget af, men har også oplevet det stik modsatte. - Står faktisk med et næsten sikkert køb lige nu, oh mægler fjernede det ca 5 min. efter vi havde givet et bud, der blev accepteret - ingenting er skrevet under endnu - og mægler har tillige meddelt en anden interesseret, at boligen er solgt!

• #8   6. sep 2011 Har også kigget på hus og så var der pludselig "andre interreserede" så vi skulle skynde os at skrive under. Vi valgte så at trække os og der gik da sørme også endnu et ½ år før huset blev solgt ;0)

Mage til klaphat ;0(

Kommentér på:
hus køb hvor hurtig fjerne de annoncen

Annonce