16.242 visninger
|
Oprettet:
Billige Vinduer {{forumTopicSubject}}
Halløj
Nogen der ved hvor man kan købe billige kvalitets vinduer henne af??
jun 2008
Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 67
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 14 Emner: 50 Svar: 203
jun 2008
Ok forfra..
kvalitetsvinduer til en god pris HVOR????
Hvis du får kvalitetsvinduer til en god pris er det så ikke billigt?
maj 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 71
Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
jul 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 62
Det samme havde vi også med den vindueskarm vi skulle have dertil, dem fik vi også fra polen. Mener det hed Italiensk blankpoleret sort granit, der ville næstved flisecenter have ca. 2000 kr pr vindueskarm hvor vi havde givet 700 kr pr stk. Kan ikke huske målene.
jul 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 62
jun 2008
Har faktisk hørt flere der har brugt det som i har med polen... og som har været fuldt ud tilfreds...
Har du et firma man evt. kan kontakte???
jun 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 17
jan 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 24
jun 2008
jan 2011
Giv nu bare pengene for hvad vinduer koster. det er sku langt det billigste i længden. Gode danske vinduer kan snildt sidde 30 år, hvis de ellers bliver passet med maling, eller vasket hvis det er alu, eller plast vinduer.
jan 2011
Man ser det gang på gang med plastic vinduer, de ser ganske forfærdelige ud hvis folk ikke passer dem. Kig på mange skoler, der er plastic, og de bliver ikke passet.
Hvis man vil have noget andet end træ, så vælg for guds skyld træ/alu. Det skal dog også vaskes, og have noget voks, men er sku 100 gange pænere, samt mere holdbart overfor vind og vejr.
jun 2008
det er rigtig plastvinduer i gammel tid blev hårde og kunne revne hvis man købte dem i møke farver, det gælder ikke de vinduer der er lavet de sidste 10 år, desuden får man i plast vinduer den absolutte laveste k værdi, som ikke findes lavere på markedet, og det med billige polske vinduer som ikke dur kan også ske med 70 procent af de dansk producerede vinduer, man skal købe vinduer af mærket primo eller rehau som forøvrigt også er det mest solgte mærke i danmark, dog er dem man køber i polen faktisk bedre, da de har 2 isoleringskamre mere end dem der blir lavet i dk, dette er for at det polske klima kræver mere,,
jeg kan levere vinduer fra polen ca 50 procent billigere og med samme garanti som i dk, vinduerne er 100 % magen til de samme vinduer der leveres fra dk, polakerne er om nogen kvalitetsbeviste og under løbende kontrol af det tyske firma rehau, som også checker de danske fabrikanter, og fejl stadistiken i polen et aver end i dk,polen er et eu land og underlagt vindues kontrol,
træ alu vinduer er noget man absolut skal holde sig fra, har skiftet de første vinduer fra velfac, disse var 6 år gamle og total rådnet, da træ og alu ikke arbejder ens og kondensvand kan ikke komme ud af dem,, de har en elendig k værdi.. komposit vinduer er det nyeste disse er af smalle profiler og en go isolerings evne, den bedste endnu set,, jeg kan være behjælpelig, med billig super gode plast vinduer i rehau system fra dansk fabrik i polen samt komposit vinduer lavet i dk
har 25 års erfaring med montage af vinduer i plast, alu og træ og vil klart anbefale plast til en alm blig og alu til industri og erhverv
jan 2011
har skam også selv skiftet nogle træ/alu af denne grund, og det er ren og skær uvidenhed fra fugemanden.
derudover siger du at Polakkerne er kvalitetsbevidste. Det mener jeg så absolut ikke de er. Jeg har lavet så meget sjusk om efter Polske håndværkere, så du tror det er løn. Det slyldes bla. de har andre standarter at bygge efter, og det opfylder slet ikke de danske krav.
Ang Pollakkere så har ejg fået lappet et dæk hos et dækfirma, de benyttede sig af polsk arbejdskræft. Det resulterede i et ridset fælg, samt buler i dette. Kender til nogen hvor de ikke har fået donkraften helt i bund, inden de har trukket den ud, det resulterede i buler i vangen.
Jeg går uden om alle de steder der bliver benyttet Polsk arbejdskræft. Da jeg går op i kvalitet, og det mener jeg absolut ikke man får ved at benytte sig af Polske håndværkere. Det er kun hvis man tænker penge her og nu man skal gøre det, for på længere sigt bliver det en noget dyrere omgang.
jun 2008
mar 2011
Følger: 1 Svar: 1
jan 2011
jun 2008
jan 2011
Følger: 1 Svar: 5
jan 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
jeg har træ i et andet det er ligegodt det værste timeconsuming lort
jeg har alutræ i det sidste de er 5 år gamle det er noget skrammel de har dug inv og det trækker og der er kuldeindfald
tums up for plast eller komposit
Billige Vinduer