{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.061 visninger | Oprettet:

Nyt badeværelse .. Første gang?? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den, kort beskrevet, at jeg skal lave nyt badeværelse i min lejlighed, men har aldrig som sådan lavet badeværelse før.. har dog lavet lidt andet arbejde der minder om... Det der skal ske er;

- Sænke loftet

- Mure ny mur uden på den eksisterende

- Lægge nye klinker

Det er i store træk det der skal ske ..

Men har et par små ting, som jeg er i tvivl om;

Skal jeg mure muren op først og så sænke loftet, eller skal jeg sænke loftet først, rummet er nu 1,20 x 3,00, men der skal mures en mur ud i lokalet til bruse(væg/kabine)... ? regner med at alle vægge skal vandskures efterfølgende

Kan Gør-Det-Selv folket ellers give nogle "fif" til en "nybegynder...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt badeværelse .. Første gang??
  • #1   28. okt 2010 jeg vill murer op og vandskurer først og så sænke lotfet

  • #2   28. okt 2010 Det er os den løsning jeg hælder mest til .. Men dejligt lige at få det bekræftet, gerne flere forslag ... evt. små fifs...

  • #3   28. okt 2010 fif til hvad ?

  • #4   28. okt 2010 Det hele... Ej mest hvis der lige var nogle små fif med hensyn til lægning af gulv... Har aldrig lagt de her mosaik måtter før...

  • #5   28. okt 2010 bare få målt rummet på og find midten på længden og breden og få slået en streg på midten af hvert led så lig fliserne ud efter om de passer efter midten af flisen,eller om de passer efter med en fuge i midten af stregen. det grund reglerne efter pålægning af gulv.

    -obs støvsug gulv inden og prime bagefter (blåt væske) som også kaldes støvbinder.

    når du skal fuge så er det jo bare og blande det og ikke for tyndt eller tykt. og så lad det side indtil det er hvidtørt inden du vasker det over.


  • freddie j
    freddie j Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 26
    #6   28. okt 2010 Du skal nok lige huske at lave vådrums menbran

  • Ulrik N
    Ulrik N Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 99
    #9   29. okt 2010 husk endelig vådrumssikring..

Kommentér på:
Nyt badeværelse .. Første gang??

Annonce