Gode råd mod myrer {{forumTopicSubject}}
Ja nu kan jeg snart ikke finde på mere, kan ikke klare de små sorte bæster lever i hele mit hus snart, sammen med sølvfiskene der også er begyndt at husere i køkkenet nu det klamt.
Vi støvsuger og vasker gulv.
De overtog nærmest køkkenbordet, det er nu cleanet hele tiden og alt bliver skyllet af nu så intet frister dem, alligevel HVER aften er mit køkkengulv og bord fyldt med vrimlende myrer og gulvet med sølvfisk. samme med bryggerset der er før køkkenet.
de dør når jeg sprøjter vand med cilikbang på men det er jo ikke en holdbar løsning da vores trægulv tager skade af det
Alle gode råd og ideer modtages med kyshånd!!
Jeg vil bare af med de dyr.
Desværre har jeg fået afvide at de myrer dåser intet hjælper.
Vi har hund, så det må ikke være giftigt for hende..
peber hjælper ikke.
kogene vand kan ej bruges da der er trægulv.
sodavands dåser skulle lokke dem hen til den dåse og intet andet, dette lykkeds heller ikke
Håber noget kan hjælpe mig af med dem. det ikke lækkert at side i sofaen om aftenen og der kravler myrer på en lige pludselig..
og jeg skal dele mit mad med dem..
jan 2009
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
jun 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 66
aug 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 31
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 290
Det lyder helt vildt klamt
aug 2008
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 176 Svar: 1.517
Ja det er jo så lige det jeg er lidt i tvivl om.
De kommer vist op et sted i køkkenet hvor der er hul ned efter vi fik lagt nyt gulv og fjolserne ikke havde lavet brædderne lange nok
For de er også ude på hoved trappen, og ude på terassen og ude i haven ved vores hæk er en kæmpe portion myrer.
Ja jeg forstår bar ikke de sølvfisk er i køkkenet for gulvet er jo tørt og der bliver luftet meget mere ud end på badeværelset hvor de også er de hurtige sølvfisk.
Men jeg må igang og prøve nogle af alle de forskellige ting i skriver for jeg har lidt forbi mod krybdyr og det ikke rart når man føler de er over alt hele tiden selvom det måske kun er 10-20 myrer ad gangen så er det voldsomt i mit hoved.. især når jeg fx i aftes kunne sprøjte det cilikbang på og de døde og da jeg havde tørret det væk og kom igen nogle timer efter da jeg gik iseng kunne jeg starte forfra, det altid om aftenen mystisk nok..
aug 2008
Følger: 1 Boliger: 1 Emner: 4 Svar: 60
Men kender det,man er ved at få spat af dem,vi havde så godt nok gule myre og de laver en helt anden skade end de sorte..
Ring efter nogen der kan gøre det for dig du bliver glad for det bagefter..
jan 2009
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 143 Svar: 3.187
De sagde at eneste løsning på sådan et problem som jeres, er at vande HELE vejen rundt om huset, som også en anden fortæller længere oppe i tråden.
aug 2008
Der er jo som altid også nogle på terassen under et par krukker, men det kan man vel ikke undgå der altid kommer under krukker??
maj 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19
jun 2008
aug 2008
Dem på terassen er lige glade med det sidst jeg gjorde det, de var hurtigt tilbage under krukkerne igen..
jun 2008
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
aug 2008
jun 2008
Vil også anbefale dig, at vande din terrasse, hvis der nu skulle være et stort bo under den også, er de under dine krukker, har de bo et sted i nærheden, eller under. De slæber jo fugesandet væk, og underminerer din terrasse...
feb 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
aug 2008
jun 2008
Gode råd mod myrer