{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.821 visninger | Oprettet:

hjælp til hvilken vaskemaskine? {{forumTopicSubject}}

vores buget er max 2500 ca...
vi har en zanuzzi 1000omd. og 5 kg tromle nu. har holdt i 7½år

har kigget på en Simens til 2177 (spar 2900) i puknt1 men stadig kun med 5 kg tromle og 1200omd. og skal afhente selv!

så faldt jeg over den nye model zanuzzi til 2799 med 1600omd og 6 kr tromle... i Elgigangten + fri levering på torsdag allerede.
er det ikk et bedre køb?

Har været samplige sider på nettet igennem for at pris-sammenligne, snakket med fleegaard osv.

Nogen som har erfaring med lidt billigere maskiner Waspo, hoover og lign tror jeg de hedder...

hvis pengepungen var til det købte jeg måske anderledes men har været MEGET tilfreds med vores gamle maskine...

på forhånd tak, Berit


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til hvilken vaskemaskine?
  • David N
    David N Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Svar: 54
    #3   13. apr 2010 De ekstra 400 omd, betyder sku meget, det kan mærkes tydeligt når du hiver tøjet ud af maskinen.

    Så ville klart tage den med de 1600 omd.


  • #4   13. apr 2010 Jeg tror det er meget vigtigt at du spørger dig selv først, om det er en maskine der skal køre hver dag, eller den kun skal køre 2-3 gane i weekenden.

    Hvis det er en maskine der skal kunne køre tit og mange gange, kan det altså godt betale sig at købe en ordentlig en.
    Vi købte en Samsung helt ny model 6 kg kapacitet 1400 omdrejninger, til 3300kr i marts måned hos punkt 1. Inkl i prisen var forsikring og service, samt 4 års garanti.
    Vi er super glade for den. Og den køre mange gange i ugen.

    Det er bare ud i butikkerne, for det er ikke alle tilbud de sætter på nettet, og det kan godt hjælpe at være lidt krævende. smiley


  • #5   13. apr 2010 Jeg kan også kun snakke varmt for samsung - elsker simpelthen den maskine !

  • #6   13. apr 2010 tak for gode råd.
    Er godt klar over at du kan få meget mere og bedre for flere penge men nu er bugettet på det skrevene.

    Samsung er også vores foretrukne mærke i radio/tv men de er for dyre.
    og har ikke tiden til at kigge da jeg arbejder i butik i en by uden hårdehvidevarer forretning, så købet bliver på nettet.


  • #7   14. apr 2010 Jeg kan se at I bor på vestfyn.

    Har I ikke mulighed for at køre ned over grænsen og hente en?


  • jette s
    jette s Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Svar: 1
    #8   20. apr 2010 købte en bosch i elgiganten for 2 år siden til 1900kr den vasker flere maskiner om dagen+ den blir ik forskånet for arbejdstøj/hestetøj/dækkener..

    den er en a++ og bruger meget lidt vand-l antal ka jeg ik huske med det var næsten 17 l mindere end den gamle vi havde...

    den ka centrifuger med 1400 omd.

    mit budget var ik til dyr maskine,og efter en hurtig udregning har den allerede tjent sig selv ind efter de 2 år..

    og ka man tjene den ind i strømbesparelse og vand på 2 år er jeg ok afklaret med min maskine evt dør efter 4 år for jeg tar ik hensyn til den...


Kommentér på:
hjælp til hvilken vaskemaskine?

Annonce