{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.412 visninger | Oprettet:

El varme. {{forumTopicSubject}}

Nogen folk siger det er meget dyrt og andre siger at det ikke er specielt dyrt..
Huset vi skal flytte ind i, er bygget efter elvarme.
Og udlejeren siger at han bruger 15.000 i året i alt i forbrug. (Hans lejlighed er ogs ca. 94 kvm.)
Hvad siger i??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  El varme.
  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #1   3. aug 2009 at det er rimelig enkelt at kontrolere, bed om at se sidste års opgørelse eller prøv at ring til elværket.

  • kasper j
    kasper j Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 32
    #2   3. aug 2009 sig til ham at i vil have en varmepumpe i steddet for det meget billigere i strøm

  • #3   3. aug 2009 Kan man godt bare sige det ?

  • Jesper `
    Jesper ` Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 46
    #4   3. aug 2009 el varme er pisse dyrt, ... og lyder ikke helt rigtigt han ikke bruger mere, eller jo hvis han kun har varme på 5 mdr på et år

  • #5   3. aug 2009 hva er en varmepumpe egenligt ?

  • #6   3. aug 2009 man har da heller ikke varmen tænd alle 12 mdr :S ? vi ville hvertfald ikke ha varmen tænd i sommer månederne smiley

  • #7   3. aug 2009 Det kommer vel an på hvad man mener er dyrt ?

    Men 15.000 er efter min meming meget dyrt for 94 kvm

    Jeg er ikke helt klar over hvor meget jeg har brugt men den famlie som boede i mit hus 2 voksne + 2 børn havde brugt for 12.000 på et år, og det for 129 kvm smiley


  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #8   3. aug 2009 Kasper j : og hvordan ville du så lige få varmen rundt i huset ??
    Carina ; ja man kan godt sige det, men hvis jeg var ejer ville jeg sige du kunne rende og hoppe .
    15000 for el er vel ikke dyrt hvis det er alt el men prøv nu at undersøg det som jeg skrev.


Kommentér på:
El varme.

Annonce