{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af reoler, lamper osv. 850 kr.
  • Montere ovn 500 kr.
  • 3,4 meter i diameter hul til trampolin. 75cm dybt 3.390 kr.
  • Klargøring af motorplæneklipper 720 kr.
  • Reparation af robotplæneklipperkabel 1.650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjerne fra Loft?
  • Julie M
    Julie M Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 39
    #2   15. jul 2008 Uden at være ekspert i rengøringsområdet, så har jeg selv rengjort et loft, der var lige så beskidt, med alm. brun sæbe og vand...

Men det er da muligt, der er noget, der er mere effektivt... (det kræver i hvert fald til og knofedt...)

• Julie M
    Julie M Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 39
    #3   15. jul 2008 Hvis man skal male, skal det ha en gang rengøring alligevel... man maler da ikke bare på skidt...

• #5   15. jul 2008 man kan få noget maling som dækker den slags og som lukker det inde så det ikke kommer fre igen... man kan så vælg at lade det være sådan men det er dog en mat overflade eller man kan male ove på det med en anden... det er det som malere bruger til at male f.eks. direkte på vægge i almennyttig boligbyggeri...

• #6   15. jul 2008 Male det over...Tror virkelig ikke der er noget som kan dække det her over...

Slibe det...Nej det tager aften puha og noget meget grovt sand papier.

Brunsæbe der... det vil jeg da prøve! Nok det eneste jeg ikke har prøvet endnu.

• Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 7
    #7   15. jul 2008 Rodalon, det virker..

• #8   15. jul 2008 tro mig det virker det jeg snakker om... jeg har en café og da jeg overtog den var der blevet røget og lavet mad fra åben køkken i 10 år uden at blive malet tror jeg... det var virkelig gult og sort og rigtig klamt... men gav det 2 omgange med det maling og så var det tip top... jeg har ikke malet ovenpå med noget og det står stadig pænt her 1½ år efter...

• #9   15. jul 2008 Jesper :Og det er??

Xander: Såmå du da lige finde Navnet på det smiley

• #10   15. jul 2008 Grundrens ville være bedre end brun sæbe, det er også det maleren bruger...

Min mor som har eget malerfirma har også nævnt noget hun plejer at bruge, primært i restauranter og barer, ligesom en grunder, inden hun maler det over, men kan selvfølgelig ikke huske hvad det hedder... smiley

• Rikke M
    Rikke M Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 102
    #11   15. jul 2008 Som Helene siger - så er grundrens da det mest normale at bruge:-)

• Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 7
    #12   15. jul 2008 Rodalon er til meget grov rengøring, bruges også mod svampeangreb, ja mange ting. Men som Helene så rigtigt skriver er grundrens også en mulighed. Kan evt blandes med 3% kalcinol, så er det helt optimalt.

• T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
    #13   16. jul 2008 hmmm, hvorfor er der ingen der forslår og smække nogle nye bræder op:)
    Profilbræder får man da næsten smidt i nakken.

• Rikke M
    Rikke M Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 102
    #14   16. jul 2008 Det ville sgu´da være toppen af dovenskab...at sætte nyt loft op;-) - hvis det ellers ikke fejler noget:-)

• #15   16. jul 2008 hm... det ville være dovenskab, men som thomas siger, koster Loftsbrædder ikke noget idag...

men det er jo også alt efter om man vil have rå, lud eller malet loft?

Kommentér på:
Fjerne fra Loft?

Annonce