{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.476 visninger | Oprettet:

Må man selv male lejlighed {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg står og skal flytte fra min lejlighed da jeg har købt nyt hus. min udlejer siger at han selv vil gøre det ellers har jeg muligheden for selv at få et firma til det.. men det billigeste var da selv at gøre det... så tænkte jeg kan det virkeligt passe at man ikke selv må male den hvis det er det man vil..

Mvh. Niels

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hanging of posters in cement wall 750 kr.
  • afmontering af vand og tilførsel af vand 1.000 kr.
  • Sætte makeup spejl op over makeup bordet (stort spejl) 500 kr.
  • Tilskæring af hegn 1.500 kr.
  • Looking for Authorised Electrician Copenhagen area 2.450 kr.
  • Grave huller til stolper 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må man selv male lejlighed
  • #1   9. jul 2008 der er vist nogen der ikke vil ha lejerne til at male og så plejer lejerne at skulle betale for det og det er MØG dyrt.... kender en som sku betale 15.000 for det og det er jo sygt!

• mick c
    mick c Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 303
    #2   9. jul 2008 et normalt hus på 140-160 kvardratmeter koster lidt over 100.000 at få malet så 15.000 er MØJ billigt!

• #3   10. jul 2008 læs din kontrakt igennem så finder du svaret.

• tanja h
    tanja h Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #4   10. jul 2008 som regl må du selv male ,men det skal se ud som da du selv overtog , det kan være svært for ikke malere at gøre det se´lv og det bliver ikke altid godkendt..

• #5   10. jul 2008 Mick C: Ahh, det vist lige i overkanten! Den pris du taler om er sikkert en fuldspartling og filt og 3xmaling! Det der bliver talt om i dette indlæg er en enkelt gang maling ved lejlighedsskift! Der er vist stor forskel!
    MVH Frank

• #6   10. jul 2008 Det lyder også fuldstændig grotesk!!!

min mor er maler og har sit eget firma i midtjylland... hun har aldrig taget 15000 for at løbe over en flyttelejlighed med en spand maling.!

det er noget af det nemmeste og hurtigste for en maler, med mindre, personen i lejligheden har boet som et s***, rent ud sagt eller bare har været storryger, for så skal der forbehandles inden der males.

• #7   10. jul 2008 Hej Niels. Hvis det viser sig at du ikke selv må male, mener jeg at du skal få et tilbud hos en maler alligevel INDEN du fraflytter lejligheden, og så skal du kontakte din udlejer INDEN du fraflytter og sige at du under ingen omstændigheder agter at betale mere end den pris du har fået fra den uvildige maler! Det ville jeg gøre! Men du skal nok regne med at prisen ligger mellem 5 - 10.000,-
    MVH frank

Kommentér på:
Må man selv male lejlighed

Annonce