{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.825 visninger | Oprettet:

tilbygning {{forumTopicSubject}}

hejsa. er der nogen som har bygget til huset som vil dele lidt priser?? jeg vil gerne bygge så jeg får 40 kvm ex beboelse. vi vil lave det vi kan selv men selvfølgelig ikke strøm osv. der skal være 2 værelser på 12 kvm et badevær på 6.5 og en gang på 6.5. min far mener det kan gøres for 200 000 hvis vi sparer lidt hvad siger i??? tør ikke gå i krig hvis det pludselig løber løbsk.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tilbygning
  • #1   30. mar 2009 Alså hvis i laver alt det indvendige selv. Så tror jeg de 200.000 kr rækker, men ellers tror jeg nærmere det vil løbe op i 300.000kr
    for et par år siden lavede jeg en tilbygning på ca 50 kvm og et redskabsrum ved siden af og det løb op i over 500.000kr og der lavede de selv alt maler arbejde. Der skal så siges der blev også lavet et lille bad.


  • #2   31. mar 2009 uha synes min tilbygning lyder lidt urealistisk med den pris du skriver. andre som vil dele lidt erfaringer???

  • #3   31. mar 2009 kommer meget an på jeres badeværelse, da det bliver det dyreste rum, og det kan blive rigtig dyrt, hvis i ikke kan noget selv der, da bare møbler mm er rigtigt dyrt, man siger jo det er det dyreste rum, samt køkken man kan lave i et hus

  • #4   31. mar 2009 Du skal bare være klar over at pengene flyver MEGET hurtigt afsted når man kommer igang.
    Der er jo kloak, fundament, murer, tømrer, elektriker, vvs og evt maler. ja som sagt er badeværelse dyrt og få lavet og alle de materialer.
    En god tommelfinger regel som jeg bruger er man altid skal ligge yderlig 20% procent oveni den pris man har regnet ud fordi der kommer ALTID udgifter man slet ikke havde regnet med.


  • #5   31. mar 2009 Med de oplysninger du giver er et realistisk bud mellem 100.000 og en million! Vi bliver nødt til at vide om det er fuldmuret eller trævægge. Naturskiffer på taget eller onduline plader. En ting er sikkert, 200.000 kommer du ikke langt for! Nu ved jeg ikke hvor meget du kan lave selv, men min realistiske bud vil nok lyde på ca. 8-10.000,- pr kvm. og så skal du lave RIGTIGT MEGET SELV! Hvis en håndværker skal lave det hele, skal du regne med 15-20.000 pr. kvm. Og ja, det er meget dyrere at bygge til end nyt!


  • #6   1. apr 2009 Jeg stjæler lige indlæg lidt hvis det i orden..

    Står med en ombygning selv, men er lidt i tvivl, som jeg har forstået det, må jeg bygge helt ud til skel, maks 2,5 m i højde og ingen vinduer ?....

    Skal flytte en ydermur(gamle pilles ned og bliver lavet en ny i skel), så tæt på skel som muligt, og lave garage, der skal laves flad tag, med en højde på de 2,5m ?

    Kan dette lade sig gøre ?



Kommentér på:
tilbygning

Annonce