{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.844 visninger | Oprettet:

Træbeskyttelse {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have malet mit udhæng her i år - og har derfor nogle overvejelser om hvilken træbeskyttelse jeg skal anvende................ jeg skal skifte frave fra grøn/rød til hvid-

Jeg hælder mest til at bruge noget vandbaseret.

Men det store spørgsmål er jo, hvilket produkt skal man vælge.......... jeg har jo set at man kan få de dyre produkter som Gori og Pinotex - men der er jo også de billige produkter som f.eks. Bilka og Bauhaus forhandler.
Har også set at der er noget der hedder MorsMaling.dk som også forhandler noget prisbilligt maling.

Er der nogen der har nogle erfraringer/anbefalinger med dette som de vil dele med mig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af lamper, persienner og gardinstænger 3.000 kr.
  • Reparation af læk i vaskemaskkne 1.080 kr.
  • Haveanlæg 3.300 kr.
  • Algebehandling af terasse 500 kr.
  • Montere et par plissegardiner og en skrue til maleri 750 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træbeskyttelse
  • #1   25. mar 2009 pris og kvalitet hænger sammen når det angår maling ihvertfald, hvis du vil have kvalitet så smut forbi den nærmeste flügger og køb noget flügger98 træbeskyttelse, det er vandbaseret og dækker helt fint, men vælg en brækket hvid, så dækker det noget nemmere

• #2   25. mar 2009 ja plus malergrosisten
    Kvalitets maling der er billigere

• michaelmaler .
    michaelmaler . Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 48
    #3   25. mar 2009 Husk at gøre forarbejdet ordenligt dvs. vaske af i algefjerner,fjerne løs maling,grunde bart træ og sidst men ikke mindst..køb noget kvalitets maling,du får hvad du betaler for

• michaelmaler .
    michaelmaler . Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 48
    #4   25. mar 2009 http://www.ppmm.dk/ ved ikke om du kan finde en butik i nærheden af dig;men pp mestermaling har jeg gode erfaring med,de er ejet af flugger

• #5   26. mar 2009 Jeg ser at det anbefales at købe de dyre produkter.

Men jeg kan ikke helt indse at de billige er så meget ringere - er der slet ingen der har noget erfaring med at bruge de billige?
    Det må der være for de sælges jo i massevis rundt omkring.

Jeg har læst et eller andet sted at mærket Solignum (forhandles bl.a. i Bilka) - skulle være et OK produkt, både mgt. holdbarhed og dækkeevne - nogen med erfaringer?

• Simon D
    Simon D Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 27
    #6   26. mar 2009 nu er det ikke så meget dække evnen jeg er bekymret for når det er udvendigt. det er mere om malingen kan gøre det den skal. Og de billige malinger har de det med at putte for meget fyldstof i fx. kalk. og det er det som gør at den billige maling til indendørs brug, nemt smitter af. Har ingen erfaring med bilka maling til udendørs brug, men jeg vil tro det er det samme.

• T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
    #7   26. mar 2009 Har dårlige erfaringer med Solignum, synes det dryppede helt vildt.

Vores udhæng er malet fra Grøn til hvid med Solignum

Kommentér på:
Træbeskyttelse

Annonce