{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
25.852 visninger | Oprettet:

Simon P
Simon P
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 30

billig træbeskyttelse? {{forumTopicSubject}}

Hej

har et legehus og gynge stativ der skal males sort.

men synes mallingen er ved og blive lidt dyr - har lige brugt 1500 på maling til vores hegn. Noget fra Flügger.

men nogle der har erfaringer med nogle af de billige mærker ?
feks det harald nyborg, jem og fix osv sælger til CA 200kr for 5l.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fugning 2.700 kr.
  • Reparation af el-kontakter 400 kr.
  • Ophængning 980 kr.
  • Rengøring af hele lejlighed 1.500 kr.
  • Oplukning af hængelås på skur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  billig træbeskyttelse?
  • #2   6. jun 2013 Vi har i fler år købt hos HN, det som hedder droppen, vi bruger transperant maghoni til hegn og ligende og så har vi en hel dækkende Brun til nogle gl, døre og porte, det er noget skide godt maling. og træbeskyttelse, Det heldækkende behøver man kun at male en gang med så dækker det og man kan sagtens fortynde malingen da det er meget tykt.

• Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #3   6. jun 2013 har netop prøvet decora, 5 liter fra harald til 189 og jeg var MEGET overrasket....bedre dækkeevne end Gori 88 (skulle overmale en kraftig blå og fæl farve på mine vindskeder) så den billige klarede det super....Decora fra harald funker fint ! jeg kan dog ikke sige hvor mange år den holder

• Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #4   6. jun 2013 http://publikationer.harald-nyborg.dk/1/

Fra deres katalog side 38/39

• Simon P
    Simon P Tilmeldt:
    feb 2012

#5   6. jun 2013 Kanon lyder sgu godt smiley Skal alligevel overmale det efter et par år, da konen gerne vil have det ser så nyt ud som muligt altid smiley Så om det holder 5 eller 10år er egentligt underordnet smiley

• michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #6   7. jun 2013 beskyttelse fra jem og fix er fin , bare være opmærksom på at bruge en anden grunder , da deres ikke beskytte mod råd og svamp.

• Simon P
    Simon P Tilmeldt:
    feb 2012

#8   9. jun 2013 Købte decora fra harald - Og har nu malet gyngestativet og er positiv overrasket.

Og 9 liter for 198 er sgu billigt smiley

• michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #9   10. jun 2013 Mogens : jem og fix egen grunder er Ikke beskyttende mod råd og svamp !

• #11   17. jun 2013 Mit koloni skur har lige fået en omgang af jem og fix det bedste woodlife 6 litter 178 kr. Billederne kan faktisk ses under min profil.
    Den hvide dækkede den sorte efter tre gange. Den grå dækkede den røde efter to
    En ganske behagelig maling at arbejde med. Smed dog 6 litter sort i den sten grå da jeg syntes den var alt for lys men det er jo smag og behag.
    Har på forsiden og den ene lang side brugt 4 litter af den grå og 1-2 litter af den hvide.

• Jesper K
    Jesper K Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #12   19. mar 2014 hej ville lige høre om der nogle af jer der har haft problemer med at malingen ikke tøre der er nu gået 3 dage og det er stadig vådt malingen

• Jesper K
    Jesper K Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #14   20. mar 2014 Ja mener træbeskyttelse men synes bare ingen af delene er gældne det er ca 10 grader og alt er tørt ud over træbeskyttelsen men nu stiller jeg det uden for

Kommentér på:
billig træbeskyttelse?

Annonce