{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.241 visninger | Oprettet:

Morten .
Morten .
Tilmeldt:
12. jun 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Husleje. {{forumTopicSubject}}

Hey med jer.
Håber i kan hjælpe mig.
Mig og kæresten have fundet et hus vi godt vil bo til leje i.
Og vi får huset men efter mere snakken frem og tilbage finder vi ud af vi ikke vil have det, og have lavet en knotrakt, men udlejern. Jeg tager hen til ham og siger vi godt vil trække den tilbage og han siger ok for det og vi aftaler vi skal betale for den her mdr, men nu hvor jeg køre forbi i dag ser jeg fame der er nogen som er ved at flytte ind i huset.
Kan de godt det når vi har betalt husleje for DEN HER MDR??
Så får han jo huse leje fra to..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Husleje.
  • rikke p
    rikke p Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #1   22. jun 2008 så SKAL i have jeres penge tilbage. hvis han ikke kunne leje ud haved han ret til 3 måneders betalt husleje, men ligeså snart der flytter nogen ind skal i ikk betale.

  • Morten .
    Morten . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   22. jun 2008 okay hvem skal jeg gå til? for hjælper ik en skid hvis jeg bare siger det til ham..

  • #3   22. jun 2008 Så går du bare til LLO, Lejernes Lands organisation. De er en slags gratis advokater, og så alligevel ikke, men de varetager lejernes tarv.

  • #4   22. jun 2008 da du har betalt kan du da bare flytte ind så har han sku noget at finde ud af hvis begge par / familier vil bo i samme hus..

    Hvis ikke du har skrevet under på en opsigelse kontakt kan du hævde at du ikke har sagt op, så skal han finde noget andet i samme størelse og kvalitet som minimum og det skal være til samme pris.


Kommentér på:
Husleje.

Annonce