1.615 visninger
|
Oprettet:
Helt ny herinde og ... {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige oprettet min lejlighed herinde og undrede mig en smule over aktivteten på denne side.
Bliver dette galleri ikke brugt ret meget eller ?
Kan se der er nogle bolig som blev oprettet for evigheder siden, som stadig ikke er budt velkommen.
Byd forresten gerne velkommen hvis mine billeder og tekst lever op til forventningen.
Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
Boliggalleri er et af de små gallerier i Bazoom gruppen med et mindre antal brugere og profiler. Modsat de store galleri med 10.000+ brugere er der derfor et andet tempo herinde.
Nogle af de boliggalleri som bliver oprettet herinde ligger længe til godkendelse fordi de oprettes med meget lidt info og billede materiale. Dermed er brugerne tilbageholdende med at byde velkommen. Sammen med et lavt antal brugerprofiler tager det derfor længere tid.
Der er til gengæld flere gode ting ved Boliggalleri. Vi er fri for de mange useriøse indlæg i forum og brugerne herinde er flinke og hjælpsomme til at hjælpe med boligrelaterede spørgsmål til hinanden.
Med venlig hilsen
Anders
okt 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Kan se at min bolig ikke har for et eneste velkomst point endnu. Synes ellers jeg fik skrevet en fin lille tekst samt taget nogle okay billeder.
okt 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
Jeg kan kun støtte op omkring det Anders og Mogens skriver.
Det er måske lidt stille, men dejlig seriøst, og mange hjælpsomme brugere.
God fornøjelse
Helt ny herinde og ...